اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد

کشف 5 هزار آمپول تقویتی غیر بهداشتی در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق داروهای تقلبی که قصد توزیع 5 هزار عدد آمپول تقویتی غیر بهداشتی قاچاق را در بازار داشتند، خبر داد.

کشف 5 هزار آمپول تقویتی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، حمیدرضا گل‌صباحی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند که اعضای یک باند قاچاق که در امر خرید و فروش انواع داروهای خارجی فعالیت دارند، با وارد کردن انواع داروهای تقلبی، فاقد هر گونه برچسب و مجوز از وزارت بهداشت آنها را دپو و سپس در بازار فروش غیر مجاز دارو توزیع می‌کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی موفق شدند با انجام اقدامات گسترده و پلیسی ضمن شناسایی اعضای اصلی این باند مسیر حرکت آخرین محموله قاچاق این باند را نیز شناسایی کنند.

گل‌صباحی افزود: با بررسی و کسب اطلاعات جدید مشخص شد که اعضای این باند در صدد هستند تا تعداد زیادی آمپول تقویتی را وارد استان البرز کنند، از همین‌رو با استقرار نیروهای نامحسوس در مسیر حرکت محموله مورد نظر، ماموران در محور اتوبان کرج – قزوین خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را توقیف کردند.

به گفته وی با توقیف خودرو اعضای این باند که دو نفر بودند، ‌5 هزار عدد آمپول تقویتی خارجی و فاقد هر گونه مجوز وزارت بهداشت کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول