اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین ‌زهرا:

آشنایی جوانان با خدمت‌رسانی نتیجه اردوهای جهادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: آشنایی جوانان با مفهوم خدمت‌رسانی نتیجه محوری اردوهای جهادی است.

آشنایی جوانان با خدمت‌رسانی نتیجه اردوهای جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، ابوالفضل طاهر‌خانی ظهر امروز در جلسه اردوهای طرح هجرت شهرستان بویین‌ زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری بویین ‌زهرا برگزار‌ شد، با بیان اینکه برپایی اردوهای جهادی طرح هجرت موجب گسترش فرهنگ کار و تلاش در کشور می‌شود، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان هنگامی که در محیط جهادی قرار می‌گیرند، به خوبی می‌توانند مفهوم سازندگی و پیشرفت را درک کرده و موجب توسعه همه‌جانبه کشور شوند.

وی افزود: مسئولان و متولیان فرهنگی در جامعه باید ساز و کاری را فراهم کنند که با اشاعه هرچه بیشتر این فرهنگ در جامعه زمینه بهره‌برداری از انرژی و نیروی پر نشاط جوانان و نوجوانان در ایام تابستان فراهم شود.

فرماندار بویین ‌زهرا با اشاره به ضرورت سازندگی و عمران در کشور تصریح کرد: امروز این وظیفه اقشار گسترده جوانان است که با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان و نیروی داخلی زمینه قرار گرفتن کشور در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه را فراهم کنند.

طاهرخانی اضافه کرد: نقش دولت و نهاد‌های اجرایی نیز در این زمینه حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی جوانان و ترغیب و تشویق آنان به حضور در عرصه‌های جهادی است.

وی با اشاره به دستاوردهای چند ساله برپایی اردوهای طرح هجرت در کشور تصریح کرد: مهم‌ترین اثر و نتیجه محوری برگزاری اینگونه اردوها در سال‌های اخیر این بوده که جوانان توانسته‌اند با مفهوم خدمت‌رسانی و دستگیری از محرومان آشنا شوند.

فرماندار بویین ‌زهرا با اشاره به لزوم پیگیری امور فرهنگی و اعتقادی در اردوهای جهادی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان جهادی کار باید مروجان فرهنگ ناب اسلامی در روستاها و عرصه‌های مختلف جهادی بوده و مردم روستاها و نقاط دور افتاده را هرچه بیشتر با فرهنگ و هنر اسلامی آشنا کرده و موجب پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر جامعه به سوی اهداف و آرمان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی شوند.

طاهرخانی با ارائه گزارشی پیرامون پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های سازندگی و عمرانی در بخش‌های شش‌گانه شهرستان بویین‌ زهرا بیان کرد: بهره‌برداری از چند طرح بزرگ عمرانی در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند، شال و آبگرم، افتتاح مجتمع‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان، برپایی جلسات تعامل و طرح ایده با مشاوران و صاحبان صنایع تجاری و صنعتی مختلف، افتتاح مجموعه‌های بزرگ فرهنگی و ورزشی، تخصیص بودجه و اعتبارات ویژه برای سازندگی و عمران در روستاهای بخش مرکزی و دشتابی و نیز اجرای طرح‌های اشتغال آفرین در بخش‌های مختلف از جمله فعالیت‌های عمرانی فرمانداری بویین ‌زهرا در سال گذشته بوده که با همکاری مسئولان دیگر شهری به مرحله انجام رسیده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول