اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

طرح توسعه اقتصادی گامی در راستای آبادانی منطقه است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: طرح توسعه اقتصادی مناطق ویژه گامی در راستای آبادانی و شکوفا کردن منطقه است.

طرح توسعه اقتصادی گامی در راستای آبادانی منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی امروز در جلسه‌ای که در راستای توسعه منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در استانداری برگزار شد، گفت: طرح توسعه زیرساخت‌ها در استان می‌تواند زمینه‌های توسعه و شکوفایی اقتصاد منطقه را به‌دنبال داشته باشد.

هاشمی افزود: با خدمات ارزنده‌ای که دولت به ملت شریف خود ارائه کرده است و مسؤلان استان نیز با بهره‌گیری از منابع طبیعی و خدادادی که در استان وجود دارد، توانسته‌اند در دور اول، دوم و سوم سفر هیئت دولت به استان از خدمات قابل ذکر دولت استفاده بهینه‌ای را برای مردم خود به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: طرح توسعه اقتصادی منطقه آزاد قصرشیرین از طرح‌های مصوبی است که خود گامی موثر در راستای توسعه آبادانی و شکوفاتر کردن منطقه به‌خصوص مناطق مرزی قلمداد می‌شود و می‌تواند زمینه‌های شکوفایی در منطقه را میسر کند.

هاشمی اظهار داشت: قطعا از پرتو عملیاتی کردن طرح‌های اقتصادی کلان در منطقه است که دیگر زمینه‌های توسعه و رشد استان مهیا خواهد شد و ثمره اقتصادی آن نصیب مردم منطقه خواهد شد.

وی همچنین مولفه‌هایی از قبیل اشتغال کارآمد و نتیجه راهبردی آن در درازمدت را مرهون زحمات و اهتمام ویژه مدیرانی عنوان کرد که در راستای خدمت به مردم گام برمی‌دارند.

در این جلسه سازمان همیاری شهرداری‌های استان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین ارائه داد و همچنین در راستای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی طرح مذکور نقطه‌نظرات و راهکارهای لازم از سوی مسئولان ذیربط ارائه شد.

گفتنی است مساحت منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین 11 هزار و 700 هکتار است که طرح مذکور در تاریخ دهم بهمن‌ماه 87 طی دومین سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه مصوب و آماده مطالعات زیربنایی شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول