اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور است و برای به ثمر رسیدن طرح‌های کشاورزی استان اقداماتی باید صورت گیرد.

کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالمجید واحدی امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی استان که در استانداری برگزار شد،‌ اظهار کرد: اولویت در واگذاری طرح‌ها و مجتمع‌های کشاورزی دانش‌آموختگان بخش کشاورزی، به‌ویژه بسیجیان است.

واحدی با اشاره بکارگیری بسیجیان در بخش کشاورزی ادامه داد: لازم است سازمان بسیج با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی، افراد واجد شرایط و دارای اولویت را شناسایی و معرفی کنند. افرادی که شناسایی و معرفی می‌شوند در بخش تعاونی‌ها فعالیت خواهند کرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه گفت: طرح‌ها و مجتمع‌ها به سایر دانش‌آموختگان در رشته‌های تحصیلی دیگر و یا بیکاران بومی و محلی اقدام واگذار خواهد شد.

وی سهم آورده‌ را برای دادن روحیه و انگیزه لازم برای افرادی که مجتمع‌ها به آنان واگذار می‌شود لازم دانست.

واحدی اظهار کرد: طرح توسعه کشاورزی یکی از اقدامات مهم و مثبت دولت در راستای ارتقای تولیدات داخلی و رفع بیکاری در کشور و استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به قابلیت‌های استان کرمانشاه در بخش کشاورزی ادامه داد: کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور است، باید با درایت و تلاش جدی در راستای به ثمر رسیدن طرح‌های توسعه‌ای در بخش کشاورزی استان، اقدام کنیم.

 امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی استان کرمانشاه مجتمع‌های گلخانه‌ای سرپل‌ذهاب، دامپروری پریوه در هرسین، گاوداری شیری در نهرابی روانسر، پرورش قارچ قمشه، مجتمع صید ایاز روانسر و... از جمله طرح‌های مورد بحث و بررسی بودند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول