اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

قیمت پایین "ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر صنعتی" ﻋاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در تغییر اﻟﮕﻮی ﻣﺼﺮف جوانان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: یکی از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ تغییر اﻟﮕﻮی ﻣﺼﺮف جوانان به ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر صنعتی قیمت پایین این مواد است.

قیمت پایین "ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر صنعتی" ﻋاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در تغییر اﻟﮕﻮی ﻣﺼﺮف جوانان

آراض ضیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد دارای دلایل مختلفی است.

وی با اشاره به اینکه خانواده یکی از عوامل گرایش جوانان به اعتیاد است، اضافه کرد: عوامل اجتماعی و اقتصادی نیز از دیگر عوامل موثر در گرایش جوانان به اعتیاد هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش محوری و مهم خانواده‌ها در گرایش جوانان به اعتیاد افزود: خانواده‌ها باید دقت بیشتری بر رفتار و عملکرد فرزندان خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کنترل رفتار و اعمال فرزندان موجب عدم گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد می‌شود، افزود: دوستان از جمله افرادی هستند که موجب گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد می‌شوند.

ضیایی در ادامه با اشاره به دقت و کنترل والدین در دوست‌یابی فرزندان اضافه کرد: دوست از جمله مواردی است که موجب گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان و نوجوانان اضافه کرد: در صورتی که جوانان آشنایی کافی با مهارت‌های زندگی و نحوه برخورد با مشکلات را داشته‌ باشند به عواملی همچون اعتیاد گرایش پیدا نمی‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تفکیک مواد مخدر به دو نوع صنعتی و سنتی اضافه کرد: در حال حاضر گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: یکی از عوامل گرایش این گروه به مواد مخدر صنعتی، قیمت پایین آنها است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول