اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای تبریز مبتنی بر طرح مصوب است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز اجرای فازهای اول و دوم طرح ساماندهی گلزار شهدا تبریز را بر اساس طرح و نقشه مصوب بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای تبریز مبتنی بر طرح مصوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین کلنگ‌زنی فاز دوم طرح ساماندهی گلزار شهدا تبریز اظهار کرد: طرح عظیم و بزرگ ساماندهی مزار شهدا گرانقدر دوران دفاع مقدس مبتنی بر طرح مصوب بنیاد شهید است و شهرداری تبریز تنها مجری این طرح است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای این طرح را در راستای پاسداشت و تکریم مقام والای شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز اجرای این طرح را حداقل ادای دین خود به این اسوه‌های ایثار و مقاومت می‌داند.

شهردار تبریز از شهدا به‌عنوان صاحبان واقعی کشور و نظام یاد و تصریح کرد: اقتدار، عزت، شرف و ماندگاری انقلاب و کشور مرهون خون‌های پاک جوانان شهید این مرز و بوم است و در سایه رشادت‌های آنان بود که امروز حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمنان نیست.

نوین در ادامه با اشاره به سوم خرداد و جایگاه این روز بزرگ در تاریخ بلند انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مقاومت، ایستادگی و ایثار مردم و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به‌ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر و پس از آن، دوران هشت ساله دفاع، علاوه بر شکست هیمنه و ماشین جنگی دشمن تا بن دندان مسلح و حامیان غربی و شرقی آن، عزت، اقتدار و غرور ملی ایران و ملت غیور را احیا و بازسازی کرد و امروز ایران اسلامی و مردم آن به کشور و مردمی مقتدر و جریان‌ساز در سطح منطقه تبدیل شده‌اند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود حفظ اسلام، انقلاب و ناموس و خاک کشور را مرهون از جان گذشتگی، ایثار و رشادت‌های شهدای انقلاب دانست و افزود: بی‌شک، اگر ایثار جوانان و رزمندگان و قاطبه مردم نبود، امروز نامی از اسلام و انقلاب و به تبع آن اقتدار و بزرگی برای ملت ایران هم نبود و ما باید همواره با یادآوری این ایثارها، در صف مقدم دفاع از کشور، رهبری و اصل ولایت فقیه قرار بگیریم.

نوین از تلاش شهرداری تبریز برای اتمام مراحل اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی گلزار شهدا تا دهه فجر امسال خبر داد. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول