اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد

انجام بیش از 12 هزار بازرسی از اصناف استان البرز در اردیبهشت

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از انجام 12 هزار و 556 مورد بازرسی از اصناف استان البرز طی اردیبهشت ماه گذشته خبر داد.

انجام بیش از 12 هزار بازرسی از اصناف استان البرز در اردیبهشت

نصر‌الله نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: از مجموع این تعداد بازرسی 808 مورد آن منتهی به تشکیل پرونده و معرفی متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های گسترده این سازمان در طی یک ماه و نیم اخیر و تشدید برخورد با متخلفان منتهی به کاهش محسوس قیمت‌ها در سطح استان شده، گفت: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر عرضه کالاها و خدمات عرضه‌کنندگان مواد غذایی و پروتئینی، لبنیات، خشکبار و حبوبات، مواد شوینده و بهداشتی و خدمات مراکز تفریحی ورزشی، پارک‌ها و رستوران‌ها مورد بررسی و نظارت ویژه قرار گرفت و با متخلفان برابر قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.

نصیری به اجرای طرح پلمب و نصب پارچه بر سر در نانوایی‌های متخلف هم اشاره کرد و افزود: در این طرح نانوایی‌هایی که دارای سوابق متعدد تخلف بودند شناسایی و جهت پلمب قطعی آن واحد صنفی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در این خصوص از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 970 بازرسی انجام گرفته که منتهی به شناسایی 875 متخلف شده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه این نظارت‌ها و بازرسی‌ها تا زمان تثبیت واقعی قیمت‌ها ادامه خواهد داشت؛ متذکر شد: این طرح با هدف جلوگیری از کمبودهای ساختگی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود و چارچوب و ملاک رسیدگی به تخلفات از سوی بازرسان قیمت اقلام اعلام شده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول