اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب:

دیدار با خانواده سبب حفظ یاد شهدا می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: حفظ یاد و خاطره شهدا بدون دیدار و سرکشی از خانواده آنان محقق نمی‌شود.

دیدار با خانواده سبب حفظ یاد شهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی در دیدار پدر شهیدان احمد، محمود و هادی وکیلی‌ناطق با بیان اینکه سرکشی و دیدار از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان به‌ ویژه مسئولان نهادهای انقلابی و مذهبی است اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت به حساب می‌آیند و نقش ارزنده‌ای در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب دارند و قطعا الگو و نمونه برای دیگر خانواده‌ها هستند.

جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) بیان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا بدون دیدار و سرکشی از خانواده آنان محقق نمی‌شود، زیرا شهدا در همین خانواده‌ها رشد و نمو داشته‌اند و قطعا پدر و مادرشان در تعیین مسیر حرکت آنان اثرگذار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها در دوران پس از جنگ به دنبال از بین بردن نام و یاد شهدا بودند افزود: این افتخار برای لشکر همیشه پیروز علی‌ابن‌ابیطالب(ع) به عنوان برگزارکننده نخستین یادواره شهدا در ایران اسلامی در تاریخ انقلاب باقی ماند و الگو و نمونه‌ای برای دیگر استان‌ها شد که برای حفظ یاد و خاطره شهدا تلاش کنند.

حافظی همچنین به برگزاری یادواره سرداران و 6 هزار شهید استان قم اشاره کرد و گفت: آنچه که این روزها از سوی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در خصوص سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا در حال انجام است، در راستای اجرای طرح مهر ولایت و همچنین از برنامه‌های جانبی یادواره سرداران و 6 هزار شهیدان استان قم است.

وی بهره‌مندی از سخنان پدران و مادران شهدا، ثبت خاطرات آنان و همچنین بررسی مشکلات و مسائل آنان را از جمله اهداف این سرکشی و دیدارها عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول