اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین کشور:

135 هزار خیر در کشور در مدرسه‌سازی مشارکت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران گفت: در حال حاضر 135 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور در امر مدرسه‌سازی، تجهیز و نوسازی مدارس یاری‌گر دولت‌ هستند.

135 هزار خیر در کشور در مدرسه‌سازی مشارکت دارند

محمدرضا حافظی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در عصر حاضر قدرت واقعی با تانک و زره پوش و تجهیزات ویرانگر نیست بلکه کسب قدرت با علم و دانش تکنولوژی است چرا که در نظام کنونی اگر در عرصه علم و مهارت‌های نوین قوی نشویم به خودی خود دچار ضعف شده و پایمال می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با پی‌بردن به این امر مهم و واقعیت انکارناپذیر از سالیان دور در حوزه فرهنگ، ادب و مهارت سرآمد بوده و در اجرای منویات مقام معظم رهبری نیز امروز موضوع علم و آموزش و پرورش  از اهم مسائل و موضوعات است.

رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران گفت: ملت جهادگر ما بسترساز ارتقای دانش فرهنگ و تکنولوژی جدید هستند و ما برای حضور باشکوه در این صحنه هر سال در آیینی از خیرین مدرسه‌ساز به عنوان زمینه‌سازان این حرکت مناسب پربار و اثربخش تجلیل می‌کنیم.

حافظی یادآور شد: هر سال همزمان با بهار طبیعت جشنواره خیرین برگزار می‌شود به طوریکه امسال نیز در 550 شهرستان از بیستم اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بودیم که آغاز این جشنواره از حاشیه خلیج فارس و عسلویه استارت خورد و امروز ختم این آیین را در شهر قهرمان‌پرور اردبیل شاهد هستیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز روسای مجامع 31 استان کشور در این مراسم جمع شده‌اند تا حرکتی نو و تازه همسو با اهداف نظام اسلامی را پی بگیرند.

رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس ابراز داشت: امروز شاهد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور در اردبیل هستیم که خیرین ابتدا بر سر تربت علیپور حاضر شده و قرار است با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش  نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور برای تبادل نظر بیشتر برگزار شده و از مجامع برگزیده نیز تجلیل شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول