اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری زرند تأکید کرد

تبیین سیاست‌های دستگاه قضا در هفته قوه قضائیه

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: باید سیاست‌های قوه قضائیه را به نحو مطلوب و شایسته در هفته قوه قضائیه برای مردم تبیین کنیم.

تبیین سیاست‌های دستگاه قضا در هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مهدی جعفری پنجشنبه شب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی هفته قوه قضائیه را بهترین فرصت اطلاع‌رسانی و ارائه عملکرد دانست.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود آمارها و عملکردها را برنامه‌ریزی و فعالیت‌های انجام شده و همچنین سیاست‌های قوه قضائیه را به نحو مطلوب و شایسته برای مردم تبیین کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه هیچ شغلی مهم‌تر و بالاتر از شغل قضاوت نیست، بیان داشت: در دیدگاه اسلام هیچ منصبی بالاتر از قاضی نیست و دلیل آن این است که نخستین قاضی در عالم خداوند است.

جعفری افزود: یکی از دستگاه‌های مهم در حاکمیت اسلام و بلکه همه حاکمیت‌ها دستگاه قضایی است که حرکت همه انبیا برای اقامه حق بوده است.

وی به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های امسال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

جعفری معرفی و دستاوردهای عظیم انقلاب و نهادهای انقلابی از جمله دستگاه قضائی را یکی از وظائف اصلی همه مردم و مسئولان دانست و گفت: شعار امسال ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه اطلاع‌رسانی حقوقی و پیشگیری است.

رئیس دادگستری زرند یکی از تفاوت‌های برنامه‌های امسال ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه شهرستان زرند با سال گذشته را حضور و مشارکت جدی کانون بسیج حقوق‌دانان دادگستری زرند در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های این هفته دانست و عنوان کرد: استفاده از روحیه بسیجی و مسئولیت‌پذیری این نهاد مقدس در دفاع از اسلام و ارزش‌های والای انقلاب و خدمت‌گزاری بهتر به مردم بر کسی پوشیده و مخفی نیست بلکه در مقابل تهاجمات فرهنگی و پدیده‌های رو به افزودن برخی جرائم و افزایش آمار طلاق مشارکت دادن بسیج به ویژه حقوقدانان بسیجی یک ضرورت و تکلیف است.

وی از تمام حقوقدانان بسیجی شهرستان زرند برای تجلیل و بزرگداشت هفته قوه قضائیه و غلبه بر برخی ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه پدیده طلاق دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول