اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف خدمت‏ به محرومان

طلاب و روحانیان شاهرودی به اردوی جهادی می‏روند

خبرگزاری فارس: اردوی جهادی بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود با هدف خدمت‏ به محرومان برگزار می‏شود.

طلاب و روحانیان شاهرودی به اردوی جهادی می‏روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول بسیج طلاب و روحانیان شهید مطهری شهرستان شاهرود ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای این طرح با اعلام این خبر گفت: امسال بیش از 100 نفر از طلاب و روحانیان بسیجی در اردوهای جهادی و هجرت 3 شرکت خواهند کرد.

حسین ترشیزی با بیان اینکه براساس برنامه‏ریزی انجام شده امسال اردوهای جهادی در منطقه محروم فرومد برگزار می‏شود، افزود: با توجه به نیاز مردم این منطقه محروم، امسال طلاب بسیجی به این منطقه اعزام شده و خدمت‏رسانی می‏کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیان شهید مطهری شهرستان شاهرود با اشاره به برنامه‏های این اردو گفت: طلاب شرکت ‌کننده هم در امور تبلیغی و برگزاری کلاس‏های قرآنی، احکام، نماز جماعت و سخنرانی فعالیت می‏کنند و هم کارهای مرمت و سازندگی برای اهالی روستاها انجام خواهند داد.

ترشیزی با اشاره به اینکه رسالت روحانیان بیداری اجتماع و هدایت به معارف الهی است، افزود: با توجه به برنامه‏ریزی‏های انجام شده، طلاب و روحانیان در کنار این برنامه‏ها، حلقه‏های صالحین نیز برای سطوح مختلف سنی و جنسی در روستاها برگزار خواهند کرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیان شهید مطهری شهرستان شاهرود یادآور شد: اردوهای جهادی بسیج طلاب و روحانیان از ابتدای تیرماه آغاز می‏‏شود و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول