اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

دولت برای گرانی و تورم چاره‌اندیشی کند

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون با بیان اینکه تورم و گرانی بر جامعه و بازار حاکم شده و روز به روز به مردم فشار می‌آورد، گفت: دولت و مسئولان باید این مسئله را جدی بگیرند و برای کنترل آن چاره‌اندیشی کنند.

دولت برای گرانی و تورم چاره‌اندیشی کند

به گزارش خبر گزاری فارس کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با تسلیت سالروز شهادت حضرت احمدبن موسی شاه‌چراغ(ع) اظهار داشت: امروزه وضعیت نامساعدی از جمله گرانی و تورم در جامعه و بازار حاکم شده که بسیاری از این گرانی‌ها به شرکت‌های وابسته به دولت برمی‌گردد.

وی گفت: کنترل گرانی با حرف حل نمی‌شود و در این راستا باید مسئولان به اقدامات عملی و جدی بپردازند تا بیشتر از این به مردم ظلم نشود.

امام جمعه کازرون در ادامه به گرانی مجدد نان انتقاد کرد و افزود: در وضعیت آشفته بازار، این گرانی توجیهی ندارد و فقط بر التهابات بازار می‌افزاید.

خرسند در بخش دیگر سخنانش به عملی‌نشدن اصلاح تعرفه برق کازرون اشاره کرد و گفت: تاکنون وزارت نیرو و مسئولان مربوطه به قول‌هایی که برای اصلاح تعرفه برق این شهرستان داده‌اند، عمل نکرده‌اند و مردم کازرون بی‌صبرانه منتظر اصلاح آن هستند.

وی از دولت‌مردان و مسئولان خواست تا به قول‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند و اجازه ندهند با بدقولی اعتماد مردم از آنان صلب شود.

خطیب نماز جمعه کازرون با بیان اینکه منافع و خواست عمومی مردم برای مسئولان باید یک خط قرمز تلقی شود، گفت: همگی وظیفه داریم در این راستا از حقوق مردم دفاع کنیم و از حق آن‌ها چشم‌پوشی نکنیم.

این مسئول در ادامه نیز به توصیه‌های مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره و اظهار امیدواری کرد که مسئولان و مردم به آن‌ها جامه عمل بپوشانند.

خرسند سالروز رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله مشکینی را گرامی داشت و بیان کرد: آیت‌الله مشکینی عمرش را وقف دین کرده بود و ایشان در ساده‌زیستی و بی‌تکلف بودن زبانزد عام و خاص بود و همواره در مسیر ولایت و امامت حرکت می‌کرد.

به گزارش فارس، مدیر جهاد کشاورزی کازرون قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی به عملکرد یک‌ساله این مدیریت پرداخت و در سخنانی اظهار داشت: اگر ما مسئولان بتوانیم با اراده و عزمی راسخ و روحیه جهادی مسئله تولید داخلی را آن چنان که شایسته کشور است رونق بخشیم و پیش ببریم بدون تردید عمده‌ تلاش‌های دشمن ناکام می‌ماند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول