اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش توجیهی اردوهای جهادی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: همایش توجیهی اردوهای جهادی و هجرت با عنوان رسم هجرت در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش توجیهی اردوهای جهادی در زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اردوهای هجرت سه همچون سال‌های گذشته امسال نیز در استان زنجان از اول تیرماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات مطلوبی برای برگزاری اردوهای جهادی انجام شد، افزود: در سال جاری نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اردوها انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در سال گذشته برای بیش از یک میلیون نفر روز زمینه فعالیت در حوزه‌های مختلف را به وجود آورد که در سال جاری نیز بیش از یک میلیون نفر روز در اجرای طرح‌های جهادی مشارکت می‌کنند.

وی کمک به سازندگی، محرومیت‌زدائی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم را از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در قالب طرح هجرت سه با اعزام بسیجیان و جوانان به مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

بابایی با اشاره به بکارگیری دانش‌آموزان در عرصه‌های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس در طرح هجرت سه تصریح کرد: در سال گذشته 468 مدرسه مرمت، بهسازی و زیباسازی شدند، که در سال جاری نیز اقدامات لازم برای این امر انجام می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای دانش‌آموزان مناطق محروم خبر داد و گفت: کمک به حل مشکلات و خدمات‌رسانی به مردم با برگزاری حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در قالب این طرح است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی در قالب طرح هجرت سه خاطرنشان کرد: بکارگیری جوانان و متخصصان در پروژه‌های کشاورزی و منابع طبیعی از برنامه‌های سال جاری است.

وی از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و روستاهای استان خبر داد و گفت:‌ کمک به توانمندسازی و هدایت تولید‌کنندگان برای صادرات از طریق برگزاری کارگاه‌های تخصصی از برنامه‌های سازمان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه مهارت‌افزایی و توانمندسازی متخصصان و مهندسان بسیجی از برنامه‌های سال جاری است، افزود: این برنامه از برنامه‌های طرح هجرت سه محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ارائه ویزیت رایگان به نیازمندان در مراکز درمانی و مطب‌های پزشکان متخصص را از برنامه‌های سال جاری دانست و گفت: این برنامه از سوی بسیج جامعه پزشکی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش توجیهی اردوهای جهادی و هجرت با عنوان رسم هجرت در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه به صورت سراسری با حضور گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، مساجد محلات و طلاب برگزار می‌شود.

بابایی آسیب‌شناسی اردوهای هجرت و جهادی را از دیگر برنامه‌های سال جاری دانست و گفت: ‌تجلیل از شرکت‌کنندگان در این طرح به صورت کشوری از دیگر برنامه‌های این اردوها محسوب می‌شود.

وی از برگزاری همایش خیرین در عرصه‌های سازندگی، خدمات‌رسانی و اردوهای جهادی خبر داد و گفت: این برنامه نیز توسط سازمان بسیج سازندگی استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بر لزوم فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی تاکید کرد و افزود: مبارزه با واردات بی‌رویه کالاهای خارجی نیز از اهداف سازمان بسیج سازندگی استان است.

وی با بیان اینکه همایش تخصصی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی سازمان برگزار می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی از برنامه‌های سال جاری است.

بابایی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی در زنجان خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول