اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 17 تیم آغاز می‌شود

مسابقات فوتبال جوانان آبادان در نیمه ابتدایی تیرماه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان از آغاز مسابقات جوانان فوتبال باشگاه‌های آبادان از نیمه ابتدایی تیرماه سال جاری خبر داد.

مسابقات فوتبال جوانان آبادان در نیمه ابتدایی تیرماه

مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روز گذشته مراسم قرعه‌کشی مسابقات جوانان باشگاهی آبادان در محل هیئت فوتبال این شهرستان برگزار شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: قرعه‌کشی مسابقات انجام شد و 17 تیم شرکت کننده حریفان خود شناختند، تیم‌ها بعد از قرعه‌کشی در سه گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی قرار گرفتند.

رئیس هیئت فوتبال آبادان از زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات گفت و افزود: این بازی‌ها از نیمه ابتدایی تیرماه آغاز شده و به دنبال آن هستیم که مسابقات را در سه زمین کارگر، شهرداری و 17 شهریور برگزار کنیم.

وی همچنین از آغاز مسابقات نونهالان باشگاهی آبادان گفت و خاطرنشان کرد: این بازی‌ها در چهار گروه چهار تیمی قرار بود از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شود که به دلیل مخالفت مسئولان باشگاه‌ها با این تاریخ احتمالاً یک هفته به تعویق می‌افتد.

شاملی تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان باشگاهی آبادان زمین جم و شاهین را در نظر گرفتیم.

وی در ادامه از زمان آغاز مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان خبر داد و افزود: جلسه هماهنگی این بازی‌ها را بیستم تیرماه برگزار کرده و پیش‌بینی ما این است که رقابت‌های ماه مبارک از روز سوم مرداد آغاز شود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان در پایان گفت: مسابقات جام رمضان را به احتمال فراوان در یکی از دو محل سالن ولیعصر(عج) و یا زمین چمن مصنوعی شادروان پرویز دهداری برگزار کرده و حضور تیم‌ها در این مسابقات به صورت آزاد است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول