اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر خبر داد

احداث مرکز معاینه فنی خودرو در ملایر

خبرگزاری فارس: مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از احداث مرکز معاینه فنی خودرو در ملایر خبر داد

احداث مرکز معاینه فنی خودرو در ملایر

سیداسماعیل صفوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به وضعیت حمل و نقل در این شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: در حال حاضر سه پایانه در ملایر کار حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران را در این شهرستان بر عهده دارند که شامل "ترمینال بزرگ ملایر -تهران "، "ملایر - همدان "و" ملایر- نهاوند - بروجرد" هستند.

وی از فعالیت 75 دستگاه اتوبوس و 350 دستگاه مینی‌بوس در دو پایانه بزرگ "ملایر - تهران" و "ملایر- همدان" خبر داد و افزود: 200 دستگاه سواری پلاک سفید نیز با هماهنگی بخشداری‌ها و دهیاری‌ها ساماندهی شده و کار حمل و نقل مسافران به روستاهای شهرستان ملایر را انجام می‌دهند.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از ساخت مرکز معاینه فنی خودرو در جاده" ملایر - اراک" خبر داد و تصریح کرد: موافقت اصولی این مرکز صادر شده است.

وی از پیشرفت 20 درصدی مرکز معاینه فنی خودرو در ملایر خبر داد و گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این مرکز حدود 4 میلیارد ریال است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه این مرکز با اعتبار بخش خصوصی ساخته می‌شود، ابراز داشت: بخش خصوصی تعهد ساخت این مرکز را بر عهده دارد و اعلام کرده تا دهه فجر سال جاری این مرکز ساخته و افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: با ساخت مرکز معاینه خودرو به عنوان نخستین مرکز معاینه خودروهای سنگین در ملایر تست کامل تجهیزات وسایل نقلیه سنگین و صدور برگ معاینه فنی در ملایر انجام می‌گیرد.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر با بیان اینکه مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سامن نیز در دو سال پیش در این شهر فعال بود، افزود: این مرکز به دلیل برخی مشکلات شخصی غیر فعال و تعطیل شد و سازمان حمل و نقل به خاطر رفع نیاز رانندگان شهرستان و خدمت‌رسانی بهتر مرکز جدید را در دست احداث دارد.

وی در پایان از فعالیت پنج مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مجوز تأسیس و ساخت دو مجتمع دیگر نیز گرفته شده که با برنامه‌ریزی و اعتبارات در آینده نزدیک تعداد مجتمع‌های ملایر به هفت مورد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول