اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

مشکل گرد و غبار با گزارش دادن حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اظهار داشت: برای رفع مشکل گرد و غبار در کشور مسئولان بیشتر گزارش ارائه کرده‌اند و هیچ اقدام عملی شاهد را نبوده‌ایم.

مشکل گرد و غبار با گزارش دادن حل نمی‌شود

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مشکل گرد و غبار بیش از هفت سال است کشور را درگیر کرده اما مدیران در این مدت تنها به ارائه گزارش مشغول بوده‌اند و اقدامی عملی را از آنها شاهد نبوده‌ایم.

وی با اشاره به تفکیک وظایف سازمان‌ها در کاهش پدیده گرد و غبار و حل این مشکل، گفت: ابتدا باید کاری کرد و سپس گزارشی ارائه داد در حالی که اکنون وضعیت متفاوت و برعکس شده است.

منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به دولت از طرف مجلس، تأکید کرد: هنوز مشخص نشده اعتبار یک‌‌ میلیارد دلاری چگونه هزینه شده است که شاهد هیچ تأثیری در حل مشکل گرد و غبار نیستیم.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: بارها تذکر داده‌ایم و از مسئولان خواسته شده در این زمینه فعالیت جدی کنند اما به نظر می‌رسد در شرایط کنونی گرد و غبار برای مدیران عادی شده است.

وی تأکید کرد: شاید نیازمند همتی فراملی برای رفع مشکل گرد و غبار باشیم اما همه مشکلات به خارج از مرزها مربوط نیست و مسئولان برای کاهش مسئولیت خود در قبال این معضل، راه فراری برای آن پیدا نکنند و این پدیده را صرفا به خارج از مرزها ربط ندهند.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل گرد و غبار در مجلس نهم باید تدابیری مهم و تصمیمات جدی اتخاذ شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول