اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 تیرماه برگزار می‌شود

آزمون استخدامی 17 دستگاه اجرایی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: 17 دستگاه اجرایی استان آذربایجان‌شرقی به منظور تامین نیروی انسانی خود از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان نیروی کار استخدام می‌کنند.

آزمون استخدامی 17 دستگاه اجرایی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره‌کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی، آزمون عمومی و تخصصی برای استخدام 546 نفر نیروی جدید برای 17 دستگاه اجرایی استان برگزار خواهد شد.

این آزمون با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته، روز جمعه 23 تیر 1391 توسط استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

اداره‌کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اعلام کرد که کلیه متقاضیان واجد شرایط بومی استان آذربایجان‌شرقی می‌توانند متناسب با احراز شرایط مدرک تحصیلی، هر یک از پست‌های سازمانی مرتبط با رشته‌های شغلی مندرج در آگهی این آزمون را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

متن کامل آگهی این آزمون از تاریخ 1/4/91 تا 15/4/91 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان‌شرقی و نشانی اینترنتی www.estekhdamazsh.ir قابل دسترس خواهد بود.

همچنین بنا به اعلام اداره‌کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری، پنج درصد از سهمیه استخدام در قالب هر دستگاه به ایثارگران و خانواده‌های آنان و سه درصد نیز به معلولان زیرپوشش بهزیستی استان تخصیص می‌یابد. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول