اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان خبر داد

ثبت‌نام 4 هزار داوطلب استخدام در تامین اجتماعی گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان از ثبت‌نام چهار هزار نفر داوطلب استخدام در 100 ردیف شغلی درمانی و بیمه‌ای تامین این استان خبر داد.

ثبت‌نام 4 هزار داوطلب استخدام در تامین اجتماعی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین شهدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه تامین اجتماعی استان گزارشی از چگونگی جذب نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان را ارائه داد.

وی، با بیان اینکه کمتر از 24 ساعت دیگر فرصت پایان زمان ثبت نام در آزمون استخدامی صندوق تامین باقی مانده است، افزود: تاکنون 4 هزار نفر داوطلب به منظور شرکت در این آزمون و رقابت برای احراز حدود 100 ردیف شغلی در بخش‌های درمانی و بیمه‌ای تامین اجتماعی گیلان اقدام کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان، زمان برگزاری آزمون را صبح روز پنجشنبه 25 خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در دانشگاه گیلان عنوان کرد و ادامه داد: داوطلبان عناوین شغلی بالاتر از دیپلم باید به 120 سئوال پاسخ دهند.

به گفته وی، پنج سئوال زبان و ادبیات فارسی با ضریب دو، دروس معارف اسلامی، آمار و ریاضی، رایانه، اطلاعات عمومی، شناخت تامین اجتماعی، زبان انگلیسی هر یک پنج سئوال با ضریب یک و 85 سئوال تخصصی با ضریب سه برای پاسخگویی داوطلبان است.

شهدی‌نژاد، مدت زمان پاسخگویی برای داوطلبان مقطع دیپلم در این آزمون را 90 دقیقه و برای دیگر شرکت کنندگان 150 دقیقه به استثنای عنوان شغلی کارشناس مالی و آمار متذکر شد: برای این گروه خاص مدت زمان پاسخگویی به سئوالات 180 دقیقه است.

وی، خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می‌توانند از ساعت یک بامداد روز 23 خرداد تا ساعت یک بامداد روز 25 خرداد نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه خود  از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.tamin.ir و پورتال صندوق تامین اجتماعی به نشانی www.sso.ir اقدام کنند.

این مسئول،درباره تعداد داوطلبان استخدامی تامین اجتماعی، اذعان کرد: طبق آخرین آمار سازمانی، گیلان در تعداد داوطلبان آزمون استخدامی این دوره پس از تهران دومین استان کشور است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول