اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بازدید جمعی از کارشناسان سازمان انرژی‌ نو صورت گرفت

تقدیر سانا از دانش‌آموزان سمیرمی

خبرگزاری فارس: جمعی از کارشناسان سازمان انرژی‌ نو ایران (سانا) طی بازدیدی از یکی از مدارس شهرستان سمیرم از دانش‌آموزان مدرسه حیدرآباد به پاس نامه آنها در حمایت از این سازمان تقدیر کردند.

تقدیر سانا از دانش‌آموزان سمیرمی

سیدضیاء موسوی در حاشیه بازدید روابط عمومی و کارشناسان سازمان انرژی نو ایران (سانا) از دانش‌آموزان آموزشگاه آیت‌الله غفاری روستای حیدرآباد سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دانش‌آموزان کلاس دوم ابتدایی آموزشگاه آیت‌الله غفاری روستای حیدرآباد با راهنمایی محسن صابرزاده معلم پایه دوم، ‌نامه‌ای برای مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ارسال و طی آن توجه عمیق نسل جدید را به استفاده از انرژی‌های نو نشان دادند.

وی نامه دانش‌آموزان را سبب دل‌گرمی فعالان حوزه انرژی نو دانست و افزود: این نامه نشانگر آن است که علی‌رغم بی‌توجهی‌ها و بی‌مهری‌های نسل گذشته نسبت به انرژی‌های تجدیدپذیر، نسل جوان استقبال تأمل برانگیزتری بر استفاده از این انرژی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به کسب افتخارات دانش‌آموزان شهرستان در المپیادها و جشنواره‌های کشوری و استانی تاکید کرد: با وجود وسعت پراکندگی شهرستان و کمبود امکانات، دانش‌آموزان این شهرستان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی هستند که با توجه به محرومیت منطقه نیاز به توجه بیشتری را می‌طلبد.

وی اظهار نگرانی دانش‌آموزان برای پایان انرژی‌های تجدیدناپذیر و آینده کشور را قابل تحسین دانست و افزود: مأموریت سانا، کمک به پایدارسازی و تنوع‌بخشی منابع انرژی، توسعه ظرفیت‌ها و کاهش هزینه‌های بلندمدت نظام تولید انرژی است.

موسوی تصریح کرد: سانا صیانت از محیط ‌زیست و منابع انرژی‌ تجدیدناپذیر کشور از طریق مدیریت منابع تجدیدپذیر انرژی و مدیریت گسترش تولید و مصرف انرژی‌های نوین در کشور با تمرکز بر حداکثرسازی مشارکت بخش خصوصی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: تحقق مأموریت فوق از طریق مشارکت فعال در تدوین طرح ملی انرژی و استراتژی انرژی‌های نو در کشور،‌ مشارکت فعال در ایجاد و مدیریت بازار تضمین شده برای تولید کنندگان انرژی‌های نو، تهیه اطلس و امکان‌سنجی منابع مختلف انرژی‌های نو در کشور و ... انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم اضافه کرد: سازمان انرژی‌های نو ایران تاکنون پروژه‌های موفق مطالعاتی، پایلوت و ساخت را در دست اقدام داشته است.

براساس گزارش خبرگزاری فارس طی بازدید مدیر روابط عمومی و جمعی از کارشناسان سازمان انرژی نو ایران (سانا) این سازمان با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از اظهار دل‌گرمی دانش‌آموزان آموزشگاه آیت‌الله غفاری روستای حیدرآباد سمیرم قدردانی کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول