اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رضایت‌مندی مشتریان صورت گرفت

انتقال واحد خسارت بیمه ایران به خارج شهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان قزوین گفت: انتقال واحد خسارت بیمه ایران به خارج شهر واقع در انتهای خیابان اصفهان برای ارتقای رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

انتقال واحد خسارت بیمه ایران به خارج شهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان قزوین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران استان قزوین، حسین ملکی روز شنبه در دیدار با شهردار منطقه یک افزود: از زمان‌های گذشته بیمه ایران همواره به دنبال زمین مناسب برای خرید و احداث ساختمان بیمه بود که خوشبختانه طی رایزنی صورت گرفته با شهرداری و استانداری در سال‌جاری این مکان واقع در میدان جانبازان بلوار، شهید مطهری مورد قبول مسئولان ارشد بیمه ایران قرار گرفت و در کمیسیون املاک نیز مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: تنها نگرانی در این خصوص استقرار خانه ملت در زمین همجوار بیمه ایران بود که طی مذاکرات موافقت شد خانه ملت به مکان دیگری منتقل شود.

ملکی با بیان اینکه احداث ساختمان مرکزی بیمه ایران حدود سه سال به طول خواهد انجامید، اظهار کرد: با توجه به حجم مراجعاتی که هر روزه بر تعداد آنها نیز اضافه می‌شود، ساختمان فعلی این شرکت واقع در خیابان طالقانی جوابگوی این حجم مراجعات نبود و بحران شهری و معضل اجتماعی را برای شهروندان و شهرداری ایجاد کرده بود.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین ادامه داد: طی مذاکراتی که با شهرداری و استانداری صورت گرفت، مجوز این امر صادر شد که اداره خسارت بیمه ایران به مکان جدیدی خارج از شهر به صورت موقت انتقال یابد.

ملکی اظهار امیدواری کرد که با انتقال بیمه ایران به خیابان اصفهان آن منطقه نیز از نظر اقتصادی رونق گیرد.

وی با بیان اینکه ورودی و خروجی یکی از محورهای مهم استان در این نقطه از شهر قرار دارد از شهرداری خواست نسبت به نصب برخی از تابلوهای ترافیکی با بیمه ایران همکاری کند تا آرامش در این منطقه حفظ شود.

شهردار منطقه یک نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت بیمه ایران در خیابان اصفهان گفت: با توجه به استقرار این شرکت، خود به خود آن منطقه رونق خواهد گرفت و برخی از مشاغلی که در آن منطقه بازار کاری نداشتند، فعال می‌شوند که این امر به نفع اهالی آن منطقه نیز خواهد بود.

فرامرز صادقی افزود: اقداماتی که تاکنون بیمه ایران در آن منطقه از نظر ترافیکی صورت داده از نظر شهرداری بلامانع است که برای رسیدن به اهداف عالیه لازم است با اداره زیباسازی و معاونت حمل و نقل برای کاستن از بار ترافیکی خیابان طالقانی و رضایت ارباب رجوع، واحد پرداخت خسارت بیمه ایران از ابتدای اردیبهشت‌ماه به انتهای خیابان اصفهان جنب پمپ بنزین انتقال یافت.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول