اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

100 درصد آزمون‌های پیام‌نور الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه وبویراحمد: پیام‌نور با حذف قرنطینه‌های استانی در امتحانات پایان ترم و تفویض اختیار به مراکز و واحدها به سمت و سوی واقعی که الکترونیکی شدن 100 درصد آزمون‌ها بوده گام برمی‌دارد.

100 درصد آزمون‌های پیام‌نور الکترونیکی می‌شود

رضا یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تعدادی از اساتید معتکف دانشگاه پیام‌نور مرکز دهدشت در مساجدی که مجری طرح اعتکاف بود کلاس‌های رفع اشکال برای دانشجویان برگزار کردند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از حضور پررنگ و گسترده جوانان به خصوص دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف در این استان خبر داد و گفت: اساتید و دانشجویان در مراکز و واحدهای دانشگاهی طبق برنامه‌های از پیش طراحی شده و با انسجام در طرح اعتکاف سه روزه ماه رجب از سیزدهم تا پانزدهم رجب هفدهم خرداد حضور یافتند و در مساجد به روزه‌‌داری، قرائت قرآن و دعا و سایر اعمالی که معتکفان باید به جا بیاورند، پرداختند.

وی ابراز داشت: به رغم نزدیکی ایام امتحانات این احتمال وجود داشت که شاهد حضور پررنگ دانشجویان نباشیم ولی با حضور بی‌نظیر دانشجویان مواجه شدیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مراسم که با ایام فرجه امتحانات مقارن شده بود، دانشجویان علاوه بر بهره‌گیری از برکات اعتکاف در این ایام عزیز با رجوع به اساتید و سؤالات درسی، خود را جهت حضور در امتحانات پایان ترم آماده کردند.

وی اعتکاف دانشجویی را بسترسازی برای تحول معنوی در دانشگاه‌ها برشمرد و گفت: اعتکاف به عنوان یکی از سنت‌های حسنه از جایگاه ویژه‌ای در دانشگاه‌ها برخوردار است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: امتحانات مهم‌ترین اتفاق برای دانشجویان و مسئولان سخت‌کوش پیام‌نور است.

یوسف‌وند با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات در دانشگاه اظهار داشت: برگزاری آزمون‌ها نیاز به همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولین دانشگاه و همدلی و بسیج همگانی دارد.

وی با اشاره به کمبودهایی که در برخی مراکز و واحدها از نظر زیرساخت اینترنت و بعد مسافت وجود دارد گفت: حیثیت دانشگاه در گرو آزمون‌های منظم است و ضروری است هر ساعت امتحان در پیام‌نور نوعی کنکور تلقی شود.

یوسف‌وند با بیان این نکته که پیام‌نور دارای توانمندترین نیروها در برگزاری آزمون‌ها بوده، گفت: امسال روند امتحانات دچار تحولاتی اساسی شده و با حذف قرنطینه‌های استانی برای اولین بار در امتحانات پایان ترم و تفویض اختیار به مراکز و واحدها به سمت و سوی واقعی که الکترونیکی شدن 100 درصد آزمون‌ها بوده گام برمی‌دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شروع هر تغییری با سختی و اشکالاتی مواجه است ولی در صورت موفقیت‌آمیز بودن افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

یوسف‌وند در پایان بیان داشت: سکان‌داری دانشگاهی پرافتخار با یک‌میلیون و 300 هزار دانشجو در بیش از 500 مرکز و واحد کار بسیار بزرگی است که با پشت گرمی توانمندانی که در بطن کار هستند، ممکن است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول