اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

ثبت‎نام 2094 نفر در سامانه کارجویان گلستان بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از ثبت‌نام 2 هزار و 94 نفر در سامانه کارجویان بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از این تعداد 968 نفر راستی‎آزمایی شدند.

ثبت‎نام 2094 نفر در سامانه کارجویان گلستان بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسینعلی خواجه‎مظفری صبح امروز در نهمین جلسه کارگروه بخش توسعه کشاورزی اظهار داشت: در حال حاضر از ابتدای سال‎ جاری ثبت‌نام در 40 تعاونی صورت گرفته که 36 تعاونی در بخش شیلات و چهار مورد نیز مربوط به بخش دامداری است.

وی تصریح کرد: شناسایی متقاضیان بیکار با اولویت شرکت‎های تعاونی یا سهامی کشاورزی است که بر این اساس افراد به ستاد اجرایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی می‎شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه روستائیان بیکار فاقد زمین در اولویت طرح هستند اذعان کرد: افراد با تجربه، دارای مدرک تحصیلی با اولویت فارغ‎التحصیلان بخش کشاورزی از مزایای طرح بهره‎مند خواهند شد.

خواجه‎مظفری خاطر نشان کرد: این افراد باید بیکار و هیچگونه منبع درآمدی از بخش‎های دولتی، خصوصی و تعاونی نداشته باشند.

وی یادآور شد: هر زمان که عدم شرایط احراز برای متقاضیان به اثبات برسد از مزایای دریافتی طرح توسعه کشاورزی خلع و فرد واجد شرایط دیگری جایگزین خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: پس از پالایش اطلاعات متقاضیان، افراد واجد شرایط در صورتی که نیاز به دوره‎های آموزشی‎ مهارتی داشته باشند از طریق سازمان فنی و حرفه‎ای به صورت رایگان آموزش می‎بینند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول