اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

ایران اسلامی به دنبال ارائه مدلی از حکومت اسلامی در دنیاست

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: ایران اسلامی به دنبال ارائه مدلی از حکومت اسلامی در سراسر دنیاست.

ایران اسلامی به دنبال ارائه مدلی از حکومت اسلامی در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جمع فعالان بخش کشاورزی استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: بخش کشاورزی مهم‌ترین بخش در تامین امنیت غذایی و استقلال کشور است که کار و تلاش در این عرصه به منظور کسب رزق حلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: تلاش به منظور خودکفایی و تولید امر مقدسی است که از آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری صیانت و پاسداری می‌کند.

استاندار مرکزی با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های اخیر به موضوع اقتصاد گفت: نامگذاری چند سال اخیر به نام سال صرفه‌جویی اقتصادی، سال جهاد اقتصادی و سال تولید و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نشانگر اهمیت مسائل اقتصادی است که بخش کشاورزی وظایف مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

شعبانی‌فرد تامین امنیت غذایی، تکیه بر تولید داخلی و ارتقاء سطح درآمد کشاورزان را از رسالت‌های سنگین بخش کشاورزی دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی مبارزه با فقر و تلاش به منظور استقلال را از آرمان‌های اساسی خود قرار داده و در این راستا گام‌های ارزنده‌ای برداشته است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به دنبال ارائه مدلی از حکومت اسلامی در سراسر دنیا است گفت: در دوران انقلاب تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب علیه ایران بسیج شدند تا مانع از احیای مجدد اسلام شوند، اما انقلاب به رهبری امام راحل توانست به خوبی اسلام را احیا کرده و تفکرات غرب و شرق را با شکست همراه سازد.

استاندار مرکزی افزود: امروز بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه به وجود آمده و حتی قیام وال‌استریت در امریکا الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

شعبانی‌فرد تاکید کرد: زمانی که یک کشاورز نهالی را می‌کارد و یا در تولید گوشت و پروتئین و گندم تلاش فراوان می‌کند، بدون شک در راستای اهدافی گام برمی‌دارد که شهدا در راه آن اهداف جان خود را از دست داده‌اند و ملت ایران نه بزرگی به استکبار گفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال 2014 دنیا دچار فقر مواد غذایی می‌شود بیان داشت: دولت‌ها برای مقابله با فقر غذایی دست به اقداماتی زده‌اند و در ایران نیز برنامه‌ریزی به منظور افزایش 2 میلیون هکتار فضای کشاورزی به فضاهای موجود در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول