اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

خودکفایی و استقلال کشور در توسعه بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت برای توسعه بخش کشاورزی دغدغه خاصی دارد گفت: خودکفایی و استقلال کشور در توسعه بخش کشاورزی است که باید مسئولان در سال تولید ملی به این مهم توجه جدی داشته باشند.

خودکفایی و استقلال کشور در توسعه بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: به منظور توسعه بخش کشاورزی باید حرکتی همه‌جانبه و پر شتاب صورت گیرد چرا که با توسعه این بخش علاوه بر خودکفایی و استقلال کشور سبب افزایش اشتغال پایدار در جامعه نیز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور دستیابی به این مهم مدیران و مسئولان باید با سرعت، برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای رفع مشکلات کشاورزان و حمایت از آنان در شهرهای مختلف استان همه تلاش خود را به کار گیرند افزود: رئیس جمهوری به بخش کشاورزی توجه ویژه‌ای دارد و مشکلات بخش کشاورزی و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

استاندار مرکزی به دستورالعمل اعطای تسهیلات ریالی طرح‌های توسعه بخش کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی در استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: فرمانداران و مسئولان جهاد کشاورزی تا پایان ماه جاری فرصت دارند که طرح‌های بخش کشاورزی حوزه‌های خود را تهیه کنند و برای بررسی و تصویب نهایی به ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان ارسال کنند.

شعبانی‌فرد گفت: طرح‌های ارسالی باید با دقت پالایش شود و پس از آن توسط ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی و در کمترین زمان به نتیجه برسد.

شعبانی‌فرد بیان کرد: مسئولان تمام تلاش خود را برای جذب تسهیلات ریالی توسعه بخش کشاورزی انجام دهند و استانداری نیز با جدیت در خصوص این مهم نظارت و رسیدگی خواهد کرد.

در این نشست تعیین تکلیف 200 طرح توسعه کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری تصویب شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول