اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

محصولات کشاورزی در 20 نقطه از قم توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: توزیع محصولات کشاورزی در غرفه‌های عرضه مستقیم در 20 نقطه از سطح شهر از امروز آغاز شد.

محصولات کشاورزی در 20 نقطه از قم توزیع می‌شود

محمد دلجویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: توزیع محصولات کشاورزی با هدف کنترل قیمت‌ها در غرفه‌های عرضه مستقیم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای اساسنامه سازمان میادین شهرداری قم، مبنی بر امکان توزیع مستقیم محصولات کشاورزان، پس از جلسات متعدد با مدیران سازمان جهاد کشاورزی و تحویل بازار بزرگ خانواده در خیابان هدایتی به این سازمان، توافقات اولیه در مورد چگونگی عرضه محصولات صورت پذیرفت.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم افزود: بعد از انجام توافقات با سازمان جهاد کشاورزی استان و طی دو جلسه با معاونان خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در مرحله اول 20 نقطه در نظر گرفته شد و عوامل معاونت فنی و اجرایی اقدام به نصب این غرفه‌ها در کمترین زمان ممکن کردند.

دلجویی عنوان داشت: سازمان میادین شهرداری قم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دارد نقش بیشتری در تنظیم بازار در ایام خاص و سایر ایام سال ایفا کند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول