اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان فراخوان شد

خبرگزاری فارس:سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان فراخوان شد.

سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان فراخوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، این فراخوان را در گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، کردستان، تهران، قم، یزد، هرمزگان، بوشهر، فارس، خوزستان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی اعلام کرد.

موضوعات جشنواره شامل شهروند و فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی، شهروند و فرهنگ ایثار و شهادت، شهروند و نگاه اسلام به بهداشت فردی و محیط، شهروند و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شهروند و امر به معروف و نهی از منکر، شهروند و رفاه اجتماعی، شهروند و سالمندان، شهروند و مدیریت زباله و پسماند، شهروند و عوارض محلی و شهروند و توسعه اقتصادی است.

‏شهروند و توسعه فرهنگ ایمنی، شهروند و فرهنگ شهرنشینی، شهروند و آسیب‌های اجتماعی، مشارکت شهروندان در اداره شهر، مشارکت شهروندان در حفظ اموال شهری، مشارکت شهروندان در حفظ فضای سبز و زیباسازی محیط از دیگر موضوعات جشنواره ذکر شده است.

مهلت ارسال لوح فشرده به دبیرخانه 29 تیر سال جاری و اعلام آثار پذیرفته شده تا 7 مرداد و زمان برگزاری جشنواره نیز 31 مرداد تا سوم شهریور امسال است.

مدارک مورد نیاز شامل ارسال فرم پرشده تقاضای حضور، 3 حلقه لوح فشرده اثر، یک قطعه عکس پرسنلی با کیفیت از کارگردان و یک لوح فشرده شامل چند عکس با کیفیت از اجرا و خلاصه سوابق کارگردان در محیط WORD  است.

طبق شرایط و مقررات جشنواره به تمام گروه‌های شرکت کننده یادمان حضور در جشنواره اهدا می‌شود و به همه گروه‌های نمایشی تا سقف 12 میلیون ریال کمک هزینه تعلق می‌گیرد.

اسکان و پذیرایی بر عهده دبیرخانه جشنواره بوده و به برترین‌های هر بخش از کارگردانی، نویسندگی، بازیگری زن و مرد و ... جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

حداکثر دو گروه به بخش‌های عمومی و آزاد جشنواره بین‌المللی تئاتر ایران معرفی می‌شوند.

به سه گروه برتر با حمایت دفتر تئاتر خیابانی اجرای عمومی داده می‌شود، نمایش‌های شرکت کننده نباید توسط همان گروه در هیچ جشنواره‌ای شرکت کرده باشند و در هر مرحله از جشنواره مشخص شود که کار قبلا در جشنواره‌های دیگر شرکت کرده از حضور گروه  در جشنواره جلوگیری به عمل می‌آید و اگر مواردی در فراخوان ذکر نشده باشد موضوع از طریق دبیرخانه جشنواره قابل استعلام است.

نشانی دبیرخانه لاهیجان، میدان انتظام، بلوار شهید انصاری، شهرداری لاهیجان تلفکس: 2245054-0141، 3234124-0141 آدرس سایت الکترونیکی:www.lahijan.ir  

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول