اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

متحدالشکل کردن لباس مدارس مصداق عملی تحقق شعار سال است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: متحدالشکل کردن لباس دانش آموزان پسر مصداق عملی حمایت از کار و تولید ملی است.

متحدالشکل کردن لباس مدارس مصداق عملی تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به تجربه مطلوب برخی استان‌های کشور برای متحدالشکل کردن لباس مدارس پسرانه باید از این شیوه در استان زنجان نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت و پویایی نظام‌های آموزش و پرورش توجه به نوآوری‌ها و استفاده درست از زمان و موقعیت است، افزود: آموزش و پرورش استان زنجان با کسب موفقیت‌های مطلوب در عرصه‌های مختلف پویایی لازم را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های اردوگاه امام خمینی(ره) زنجان موجب می‌شود تا فعالیت‌های مطلوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه استان آماده همکاری با وزارت آموزش و پرورش برای تحقق فازهای مختلف این مجموعه است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های استان برای تبدیل این اردوگاه به اردوگاه ملی و در حد استاندارد انجام می‌شود.

احمدی موفقیت‌های مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید برای اعلام برنامه‌های مطلوب و اجرای آنها برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در قبال برنامه‌هایی که برگزار می‌کنند، آمار قابل فهم و بدون ابهام را گزارش دهند، افزود:‌ خروجی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌های تاثیرگذار در جامعه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: آمارهایی که از برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح استان ارائه می‌شود، باید قابل دفاع بوده و در کنار پذیرش انتقادات صحیح به بررسی نقاط ضعف و حل آنها پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان از 14 میلیارد تومان در سال گذشته به 17 میلیارد تومان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خیرین استان زنجان در این زمینه پیشگام بوده و همواره برنامه‌های مختلفی را در استان اجرا کرده‌اند.

احمدی ادامه داد: خیرین گوی سبقت را از دستگاه‌های اجرایی ربوده و در این زمینه اقدامات مطلوبی را انجام داده‌اند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه مدرسه‌سازی در استان زنجان از سوی خیرین یادآور شد: اقدامات ارزشمند خیرین نیازمند توجه بیشتر است.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار زنجان با اشاره به آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: باید برنامه‌‌ریزی مطلوبی برای اوقات فراغت انجام شود.

وی با بیان اینکه از اوقات فراغت باید برای اجرای برنامه‌های مهم و تاثیر‌گذار در حوزه‌های مختلف استفاده شود، افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در حال حاضر به نحو مطلوبی نسبت به گذشته صورت می‌گیرد.

احمدی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش در زمینه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: فعالیت‌های انجمن یاران معروف استان زنجان باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه مظلومیت امر به معروف همچنان در جامعه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری هنوز توجه جدی به این مسئله نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که در زمینه مصوبات شورای آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهند، در پایان سال تقدیر می‌شوند.

وی بر ضرورت توجه به برنامه‌های آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی تاثیر‌گذار در جامعه تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای آیندگان جامعه باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول