اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی زندان‌های کردستان خبر داد

برگزاری 380 جلسه هم‌خوانی قرآن در زندان‌های کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی زندان‌های استان کردستان از برگزاری 380 جلسه همخوانی قرآن کریم در زندان‌های این استان خبر داد.

برگزاری 380 جلسه هم‌خوانی قرآن در زندان‌های کردستان

ابوتراب لطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: علاوه بر این در سال‌جاری 115 ختم قرآن کریم، برگزاری هفت جلسه محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولان استانی، 41 دوره آموزشی قرآن مجید، تهیه یک‌هزار و 200 جلد کتاب عم‌جزء از فعالیت‌های این واحد در زندان‌های استان در سال‌جاری بوده است.

وی افزود: همچنین 280 گواهینامه قرآنی به زندانیان استان کردستان طی سال‌جاری اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مانوس شدن قرآن رسیدن به خودباوری و بازگشت سعادتمندانه را به‌‌دنبال خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های کردستان در سخنان خود از بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی در زندان‌های استان خبر داد و یادآور شد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه آموزش قرآن کریم دوره‌های مختلف آموزش کلام مجید در سطح زندان‌های استان شروع که با استقبال پرشور مددجویان همراه بوده است.

لطفی بیان کرد: با توجه به شرایط روحی و روانی زندانیان مأنوس شدن با قرآن کریم خودباوری و بازگشت سعادتمندانه زندانیان را به همراه خواهد داشت و شرایط را برای زندگی عادی هموار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اداره‌کل زندان‌های کردستان در راستای تقویت بعد معنوی در زندانیان برنامه‌های قرآنی را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب به آموزش زندانیان می‌پردازد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول