اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین طراز جمهوری اسلامی را اعتلا می‌دهد

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای سند تحول بنیادین طراز جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی و داخلی اعتلا می‌بخشد.

سند تحول بنیادین طراز جمهوری اسلامی را اعتلا می‌دهد

حمیدرضا حاجی بابایی امروز  در بدو ورود به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با اجرای سند تحول بنیادین نه تنها طراز جمهوری اسلامی ایران ارتقاء می‌یابد بلکه عملیاتی شدن این سند سبب افتخار فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا این سند به شایستگی قامت اجرا پیدا کند تا برخی از کمبودها و خلاهای تاریخی آموزش و پرورش به سرعت رفع شده و به توانمندی تبدیل شود.

عضو کابینه دولت دهم در ادامه سخنان خود افزود: ما امروز برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت جدی به عملی شدن بند به بند این سند نیاز داریم تا بتوانیم در روند توسعه کشور شتاب ایجاد کنیم.

حاجی بابایی با یادآوری اینکه در این سفر با فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش استان نشستی را در قالب کارگاه سند تحول بنیادین خواهد داشت، اضافه کرد: از دو روز قبل کارشناسان و مدیران وزارتی در استان حضور پیدا کردند تا نقاط ضعف و قوت اجرای این سند را در شهرستان‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده تا به رفع آن ها اقدام کنیم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش با تمام ظرفیت خود بیش از 6 ماه است که تلاش می‌کند تا به صورت همه‌جانبه بستر تحقق و اجرای سند تحول بنیادین را فراهم کند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود به برگزاری کنگره شهدای فرهنگی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: ما ضمن عرض ارادت به محضر خانواده‌های شهدا و ایثارگران این استان اعلام می‌کنیم که تداوم‌بخش راه عزت‌آفرین شهدا بوده و در این راه به عهد و پیمانمان وفادار خواهیم ماند.

حاجی بابایی صبح امروز برای حضور در یادواره 63 شهید فرهنگی استان اردبیل وارد فرودگاه اردبیل شد.

در بدو ورود، وزیر آموزش و پرورش مورد استقبال مسئولان استانی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل قرار گرفت و یکی از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل با اهدای گل و قرائت جملات خوشامدگویی مقدم وزیر آموزش و پرورش را به خطه شهید پرور اردبیل گرامی داشت.

وزیر آموزش و پرورش قرار است تا ساعاتی دیگر در یادواره 63 شهید فرهنگی استان اردبیل که در حسینیه ثارالله این شهر برگزار می‌شود حضور یافته و در این آیین سخنرانی کند.

حاجی‌بابایی در سفر یک روزه خود به اردبیل همچنین به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رفته و عصر امروز نیز در کارگاه سند تحول بنیادین با حضور مدیران، معاونین مدارس و آموزگاران شش پایه دوره ابتدایی در سالن ورزشی رضازاده اردبیل شرکت خواهد نمود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول