اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان محقق شد

افتتاح 80 پروژه کشاورزی در قاینات

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات از افتتاح و بهره‌برداری 80 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 80 پروژه کشاورزی در قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در دیدار پرسنل و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: کار جهاد کشاورزی گسترده و وسیع بوده و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تأسیس جهاد سازندگی است.

وی گفت: مشکلات اساسی جامعه به کشاورزی و دامداری برمی‌گردد و توجه به این دو اصل می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در اشتغال افراد جامعه داشته باشد.

فرماندار قاینات ادامه داد: مخاطبان جهاد کشاورزی مردم هستند و وقتی کشاورز و دامدار به مسائل و دانش روز آشنا باشد کمک بسیار بزرگی را به جهاد کشاورزی می‌کند.

حبیبی‌منش گفت: بدنه کارشناسان ادارات باید اطلاعات دقیق، کارشناسی‌شده و با برنامه به مدیران ارائه کنند و مدیران نیز باید در راستای بالا بردن آگاهی کارشناسان از اساتید برجسته دعوت کنند.

وی افزود: با وجود اینکه محصول استراتژیک زعفران در قاین تولید می‌شود ولی بسیار مظلوم واقع شده است.

فرماندار قاینات در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری 80 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای 148 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول