اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 مازندران خبر داد

سقوط 4 نفر به چاه در تنکابن/ 2 نفر جان باختند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از سقوط چهار نفر به داخل چاه در شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: دو نفر از این افراد به دلیل نشت گاز در چاه، جان خود را از دست دادند.

سقوط 4 نفر به چاه در تنکابن/ 2 نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرزاد بزرگی بیان داشت: کارگری در هنگام حفاری در اثر بی‌احتیاطی دچار خفگی شد و سه تن از همراهان وی با دیدن این صحنه برای کمک و نجات جان او، یک به یک وارد حفره چاه شدند که آنها نیز دچار گازگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در شهرستان تنکابن به وقوع پیوست، ادامه داد: در نهایت دو نفر از این افراد بر اثر نشت گاز جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان شهید رجایی تنکابن اعزام شدند و تحت مراقبت‌های لازم قرار گرفتند.

رئیس اورژانس 115 مازندران با تاکید بر اینکه کارگران در هنگام کار نکات ایمنی را رعایت کنند، بیان داشت: در صورت وقوع حادثه، اطرافیان خونسردی خود را حفظ کنند و قبل از انجام هرگونه اقدامی در سریع‌ترین زمان ممکن با نیروهای امدادی و اورژانس تماس بگیرند.

این حادثه صبح امروز در منطقه کریم آباد شهرستان تنکابن رخ داد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول