اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 5 میلیارد ریال

احداث مرکز درمانی در منطقه محروم زینبیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اصفهان گفت: با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات درمانی دارک و محوطه‌سازی مرکز بهداشتی درمانی زینبیه(س) آغاز شد.

احداث مرکز درمانی در منطقه محروم زینبیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اصفهان، غلامرضا عمرانی با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت در راستای محرومیت‌زدایی از منطقه محروم 14 اصفهان و از محل اعتبارات ملی توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی اقدام به احداث مجموعه درمانی و محوطه‌سازی در این منطقه کرده است.

وی افزود: طرح توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی از مصوبات دوره دوم سفر رئیس جمهور در استان اصفهان است و قرار است این پروژه‌ها طی مدت شش ماه به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اصفهان ادامه داد: احداث ورزشگاه سرپوشیده زینبیه با اعتبار 2 میلیارد ریال در این منطقه محروم آغاز شده که با پیشرفت 40 درصدی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص 2 میلیارد ریال به طرح توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی در شهرستان‌های خمینی‌شهر و شهرضا در سال گذشته، گفت: در سه ماه نخست امسال شاهد رشد چشم‌گیر اعتبارات توسعه زیرساخت‌ها و بهبود دسترسی‌ها بوده‌ایم که این مهم با اختصاص 20 میلیارد ریال در پروژه‌هایی هم‌چون کلوان در شهرستان نایین، محور تاریخی آران و بیدگل، محور حمام قاضی اصفهان، بازار نطنز، محور علوی کاشان و چهارشنبه‌بازار خمینی‌شهر اجرا و تملک شده است .

عمرانی در ادامه از اختصاص یک میلیارد ریال به منظور اقدامات فرهنگی ترویجی و بسترسازی برای مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های بافت فرسوده در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و تاکید کرد: اجرای 16 دوره آموزش مدیران شهری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع بافت فرسوده از جمله اقدامات فرهنگی این شرکت است.

وی در پایان افزود: این شرکت تاکنون 30 خانه تاریخی را در این استان مرمت، احیا و بازسازی کرده و در اختیار شهروندان قرار داده است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول