اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل کانون شوراهای اسلامی کار سراسر کشور خبر داد

پرداخت بخشی از بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی

خبرگزاری فارس: دبیرکل کانون شوراهای اسلامی کار سراسر کشور اعلام کرد: 10 هزار میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی کشور پرداخت شده است.

پرداخت بخشی از بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیین بهره‌برداری از تخت‌های دیالیز بیمارستان‌های استان البرز عصر امروز در این استان برگزار شد.

در بخشی از این برنامه ناصر برهانی طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که برای درمان جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی مطرح است بحث بدهی به مراکز درمانی است.

وی تصریح کرد: بنابراین برای این که مشکلی در روند درمان افراد تحت پوشش ایجاد نشود، باید پرداخت بدهی‌های معوقه به تامین اجتماعی در اولویت قرار گیرد.

* نگران عدم پذیرش بیماران از سوی مراکز درمانی بودیم

این مسئول با اشاره به وجود بدهی معوقه تامین اجتماعی به مراکز درمانی گفت: پیش از پرداخت این بدهی‌ها نگران بودیم که مراکز درمانی از اول اردیبهشت بیماران دارای دفترچه‌های بیمه‌ای تامین اجتماعی را پذیرش نکنند.

برهانی ادامه داد: خوش‌بختانه بخشی از این بدهی شامل 10 هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی پرداخت و مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است.

وی با تاکید بر این که تامین اجتماعی باید از سوی دولت حمایت شود، گفت: حمایت از سازمان فوق منجر به توسعه خدمات‌رسانی در 2 بخش مهم درمانی و بازنشستگی به جامعه کارگری کشور می‌شود.

دبیرکل کانون شوراهای اسلامی کار سراسر کشور تاکید کرد: این سازمان متعلق به تمامی کارگران کشور بوده و وظیفه حمایت و خدمات‌رسانی به آنها در دوران فعالیت و هم‌چنین بازنشستگی و پیری را برعهده دارد که انجام این وظیفه به شکل مطلوب مهم‌ترین هدف تامین اجتماعی است.

برهانی با اشاره به اینکه دولت‌های قبلی به سازمان تامین اجتماعی بدهی‌های معوقه دارند، گفت: خوش‌بختانه دولت تلاش دارد تا این بدهی‌ها را پرداخت کرده و بخش مهمی از آن نیز انجام شده است.

لازم به توضیح است، پیش از این در بیمارستان‌های استان البرز 7 تخت دیالیز وجود داشت که با توجه به نیاز استان افزایش این تخت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

بر همین اساس عصر امروز با برگزاری مراسمی 5 تخت دیگر در استان اضافه شده و خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند افزایش یافت.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول