اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان:

غنی‌سازی اوقات فراغت سبب مقابله با تهدیدها می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت با برنامه‌های مناسب، سبب مقابله با تهدیدها می‌شود.

غنی‌سازی اوقات فراغت سبب مقابله با تهدیدها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکرالله کاظمی ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان زنجان اظهار داشت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اوقات فراغت در سال جاری باید نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر و اثرگذارتر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه به مهارت‌های اجتماعی و آموزش آن در قالب برنامه‌های متنوع نیز توجه شود، تاکید کرد: متاسفانه مصرف مواد مخدر به مدارس نیز کشیده شده است که در این زمینه باید تدابیری اندیشیده شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه دانشگاه‌ها در زمینه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: باید بر اساس آمارها و ارقام سال گذشته نقاط ضعف و قوت را مشخص کرده و برنامه‌ریزی خوبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی مهندسی فرهنگی است، ادامه داد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه بسیج امکانات و تلاش لازم را داشته باشند.

کاظمی با بیان اینکه اوقات فراغت هم یک تهدید است و هم یک فرصت بزرگی محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و عصر تکنولوژی اگر برنامه نداشته باشیم، اوقات فراغت به یک تهدید جدی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌هایی که در اوقات فراغت تشکیل می‌شود با محوریت اداره تربیت بدنی باشد، یادآور شد: قشر ضعیف و کم درآمد نیز در این برنامه‌ریزی‌ها باید در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه در اوقات فراغت برنامه‌های ورزشی بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان است، اضافه کرد: برنامه‌های گسترده‌ای برای غنی‌سازی اوقات فراغت در سال جاری پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان 18 تا 24 سال در معرض اعتیاد قرار دارند، ادامه داد: باید با غنی‌سازی اوقات فراغت و جدی‌گرفتن آن با این تهدیدها مقابله کرد.

کاظمی با بیان اینکه باید سال‌های بعد نیز در زمینه اوقات فراغت ظرفیت‌های لازم را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: از افراد اثرگذار و موثر همچون قهرمانان نیز در برنامه‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول