اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان:

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت، گرایش جوانان به آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان زنجان اظهار داشت: سرمایه‌ای گران‌بهاتر و با ارزش‌تر از جوانان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سن مجرمان در جامعه پایین آمده است، خاطرنشان کرد: باید اوقات فراغت به نحوی برنامه‌ریزی شود که بتوانیم جوانان را از رفتن به سمت آسیب‌های اجتماعی بازداریم.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برای این مسئله از اوایل سال برنامه‌ریزی کرد، اضافه کرد: امسال نیز بیشتر اردوها و سفرها به دلیل همزمان‌شدن تابستان با ماه مبارک رمضان محدود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با یک تهدید جدی در زمینه جرایم مواجه هستیم، ادامه داد: در زمینه آگاه‌سازی و با هدف آشنا ساختن جوانان، کارشناسانی را به صورت ماهانه و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش به مدارس اعزام می‌کنیم.

خانی‌پور با بیان اینکه باید زمینه جذب جوانان را به برنامه‌های اوقات فراغت آسان‌تر کنیم، تصریح کرد: افرادی که از برنامه‌های اوقات فراغت استقبال می‌کنند، در قشر متوسط جامعه قرار دارند و باید نیازهای این افراد بیش از پیش در نظر گرفته شود.

وی افزود: تنوع در برنامه‌ها نیز در افزایش استقبال جوانان موثر است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول