اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

رعایت احکام اسلامی در ‌مسابقات ‌جام بین‌المللی ووشو در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خواستار رعایت احکام اسلامی در ‌مسابقات ‌جام بین‌المللی ووشو در زنجان شد.

رعایت احکام اسلامی در ‌مسابقات ‌جام بین‌المللی ووشو در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی عصر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو در زنجان اظهار داشت: مسیر عبور ورزشکاران خارجی در مسابقات جام پارس باید به نحو مناسبی تزئین شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی برگزاری مسابقات ووشوی جام پارس بر عهده دبیران کمیته‌های هفت‌گانه است، اضافه کرد: ارگان‌ها باید نهایت همکاری را با دبیران، برای برگزاری مناسب مسابقات انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران پس از حضور در ایران تبدیل به مبلغان فرهنگ و ارزش‌های ایرانی در کشورهای متبوع خود می‌شوند، ادامه داد: باید از فرصت ایجاد شده برای برگزاری مسابقات جام پارس در زنجان برای تبلیغ فرهنگ ایران استفاده کرد.

وی بر ضرورت رعایت آداب و احکام اسلامی در برگزاری مسابقات ورزشی از جمله جام بین‌المللی ووشو در زنجان تاکید کرد و گفت: با تعریف وظایف برای ارگان‌های مختلف می‌توان مسابقات را با نظم بیشتری برگزار کرد.

احمدی تصریح کرد: از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی می‌توان به عنوان یک تجربه برای آینده استفاده کرد.

وی بر ارائه بسته‌های فرهنگی توسط ارگان‌ها به ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات ووشوی جام بین‌المللی جام پارس اشاره کرد و افزود: بسته‌های فرهنگی ارائه شده باید کیفیت مناسب داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به رتبه برتر ورزشکاران ووشوی استان زنجان در سطح ایران و جهان ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران استان موفق به کسب یکی از سکوهای قهرمانی جام بین‌المللی پارس شوند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول