اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور ملی‌پوش دوچرخه سواری البرز:

کم‌لطفی هیئت دوچرخه‌سواری نسبت به ورزشکاران ملی/ امکانات ندهند رکاب نمی‌زنیم

خبرگزاری فارس: داور ملی‌پوش دوچرخه‌سواری البرز با بیان اینکه هیئت دوچرخه سواری توجهی به ورزشکاران ملی ندارد، گفت: نبود امکانات مانع از حضور تیم در مسابقات قهرمانی کشور می‌شود که در صورت ندادن امکانات به تیم، در این مسابقات شرکت نمی‌کنیم.

کم‌لطفی هیئت دوچرخه‌سواری نسبت به ورزشکاران ملی/ امکانات ندهند رکاب نمی‌زنیم

علی عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هیئت دوچرخه سواری استان توجهی به ورزشکاران ملی خود ندارد اما باید برای این تیم در مسابقات کشوری رکاب بزنیم.

وی ادامه داد: عدم ارائه امکانات مانع از حضور تیم دوچرخه سواری البرز در مسابقات قهرمانی کشور است که در صورت ندادن امکانات به تیم، در این مسابقات شرکت نخواهیم کرد.

عسکری که در آخرین حضورش در مسابقات برون مرزی عنوان سوم رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا را به دست آورد، افزود: البرز از جمله استان‌هایی است که ملی پوشان و چهره‌های مطرحی را به تیم‌های ملی تحویل داده و دوچرخه سوارانش نیز همواره بدون چشم‌داشتی برای سربلندی این استان در مسابقات مختلف حاضر شده‌اند و در آخرین افتخار آفرینی نخستین سهمیه تاریخ دوچرخه سواری ایران در المپیک توسط علیرضا حقی از استان البرز کسب شد اما در مقابل، کوچک‌ترین امکانات تمرینی و ملزومات مصرفی این رشته را در اختیار ما قرار نمی‌دهند و انتظار دارند که همیشه تیم استان را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی کنیم.

 

نبود امنیت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دوچرخه سواران البرز

وی نبود امنیت را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دوچرخه سواران البرز عنوان کرد و گفت: در سایر استان‌ها تمرینات تیم‌های منتخب استان با هماهنگی نیروی انتظامی و وجود امکاناتی همچون موتورسیکلت انجام می‌شود اما در استان البرز هیچ خبری از این امکانات و هماهنگی‌ها نیست و ما به شکل خودجوش و رفاقتی تمرین می‌کنیم و جوانان استان را آموزش می‌دهیم و البته با حوادث و آسیب‌های زیادی هم روبه‌رو می‌شویم.

عسکری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور اوایل تیرماه در دو بخش بزرگسالان و زیر 23 سال برگزار خواهد شد، افزود: فرصت اندکی به آغاز این مسابقات باقی است اما هیچ توجهی از سوی هیئت استان به نیازهای تیم‌های منتخب نشده و در صورت تغییر نکردن شرایط به طور قطع در مسابقات قهرمانی کشور حضور نخواهیم یافت.

وی که دارنده شش مدال مسابقات کاپ آسیا و قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا نیز است، در ادامه با بیان اینکه در دوره قبل مسابقات قهرمانی کشور، البرز با بهره‌گیری از چهره‌های ملی پوش خود عنوان سوم کشور را کسب کرد، اظهار داشت: این عنوان برای البرز در نخستین سال فعالیت استانی‌اش بسیار ارزشمند بود اما علیرغم کسب این موفقیت امکاناتی به دوچرخه سواران داده نشد.

عسکری در ادامه اظهار داشت: مشکل بزرگ ما در حال حاضر برگزار نشدن مسابقات درون استانی است به نحوی که در طی ماه‌های اخیر شاهد برگزاری رقابتی در سطح استان نبوده‌ایم که این مسئله با  وعده‌های رئیس جدید هیئت استان و اعلام برنامه‌هایش در روز مجمع انتخابات مغایرت دارد.

وی در پایان گفت: نبود یک محل اداری مناسب برای برگزاری نشست‌های هماهنگی، نامشخص بودن کادر اجرایی هیئت و عدم تفکیک وظایف در هیئت نوعی بلاتکلیفی و سردرگمی را در هیئت ایجاد کرده که امیدوارم با توجه بیشتر اداره کل ورزش استان و اعضای مجمع، شاهد رفع این مشکلات و افزایش انگیزه و علاقه‌مندی دوچرخه سواران استان باشیم.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول