اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص):

شهدا ولایت‌پذیری را در جنگ تمرین کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) با تاکید بر اینکه شهدا در جنگ ولایت‌پذیری را تمرین کردند، افزود: امروز نیز باید بدون چون و چرا از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطاعت کنیم.

شهدا ولایت‌پذیری را در جنگ تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین یکتا دوشنبه شب در مراسم سومین سالگرد شهادت حسین غلام کبیری نخستین شهید فتنه که با حضور جمع کثیری از مردم خداجو در مسجد حجتیه (عج) شهرری برگزار شد، با مقایسه جنگ جهانی دوم با دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مدت زمان دوران دفاع مقدس دو برابر جنگ جهانی دوم بود و دشمن دو برابر شلیک‌های جنگ جهانی دوم بر روی سر ما آتش ریخت اما به فضل خدا و مجاهدت غیور مردان و شیر زنان این سرزمین، ایران پیروز میدان بود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) با اشاره به الگوگیری کشورهای مختلف از ایران اسلامی گفت: سربازان ایران اسلامی در دوران انقلاب اسلامی مدیریت و آتش جنگ را در دست گرفتند و با اقتدار پیروز صحنه شدند و امروز نیز بیداری اسلامی از روح امام و شهدا و تبلیغات و مدیریت ولی فقیه مدد می‌گیرد.

وی ادامه داد: در جنگ جهانی دوم که چهار سال به طول انجامید 60 میلیون کشته شدند در حالی که در دوران جنگ تحمیلی با وجود اینکه مدت زمان جنگ هشت سال بود و دو برابر جنگ جهانی بر روی ما آتش ریخته شد، اما به فضل خدا با 180 هزار نفر شهید در پشت خاکریز و 20 تا 30 هزار شهید در بمباران به پیروزی رسیدیم.

یکتا با تاکید بر اینکه کشته‌های انقلاب با کشته‌های دیگر تفاوت دارند، عنوان کرد: همه دنیا می‌توانند نظاره‌گر باشند که بعد از سال‌ها صدام با چه خفت و خواری از دنیا رفت و امام با چه عزتی به درگاه خداوند بازگشت و میلیون‌ها نفر برای تشییع پیکر ایشان آمده بودند.

شهدای گمنام در خیابان‌ها می‌درخشند

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: امروز شهدای گمنام در خیابان‌ها می‌درخشند چراکه آنها در میر اسلام با رهروی از ولی فقیه خود گام برداشتند.

وی در ادامه با اشاره به عزت شهدا در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد: پس از تشییع پیکر 96 شهید دوران دفاع مقدس یک کهنسال ارمنی درخواست کرد که تابوت شهدا را به وی بدهند تا پس از مرگ آن را در تابوت شهید گذاشته و دفن کنند، امروز همه افراد به دنبال این هستند خودشان را با شهدا متبرک کنند.

حاکمیت شهدا دل‌ها را فتح کرده است

یکتا با بیان اینکه امروز حاکمیت شهدا بر دل‌ها می‌نشیند، خاطرنشان کرد: افراد بسیاری در صحنه‌های فتنه حضور داشتند اما چند نفری بیشتر به فیض شهادت نرسیدند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) افزود: جنگ آمد و رفت، احزاب مختلفی چون کارگزاران، مشارکت و ... آمدند و رفتند اما آنچه ماند نور ولایت است.

وی ادامه داد: جریان هدایت به سمت خدا و شهدا بوده است، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز بارها از خداوند می‌خواستند که با بسیجیان محشور شوند، ما نیز امیدواریم در سایه هدایت‌ها و آرمان‌های امام و شهدا به سمت خدا حرکت کنیم.

یکتا با تاکید بر اینکه همه آرزومند قرار گرفتن در زیر سایه اهل بیت علیهم‌السلام هستیم، عنوان کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس تکه تکه شده و با تکه‌های خود زینتی برای اهل بیت علیهم‌السلام بودند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) با تاکید بر اینکه شهادت گرفتنی است، گفت: خداوند هرکسی را که عاشق باشد نزد خود می‌برد و آنها نزد خدا روزی می‌خورند.

شهدا زمان را دور می‌زنند

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) اظهار داشت: ای کاش دست خداوند قبل از لحد بر گردن ما بخورد تا به خود آمده و در صراط مستقیم گام برداریم.

مراسم شهدا مراسم بله برون است

وی با تاکید بر اینکه حضور در مراسم شهدا، حضور در مراسم بله برون است، یادآور شد: جلسه شهید بله برون بوده و دل انسان را می‌رباید و قطرات اشکی که جاری می‌شود زیر لفظی برای سربازی امام عصر (عج) است.

یکتا با تاکید بر ادامه داشتن فتنه در آینده گفت: فتنه بزرگی در راه است، دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا بتوانند به واسطه آن به ایران اسلامی ضربه بزنند.

شهدا ولایت‌پذیری را در جنگ تمرین کردند

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) با تاکید بر اینکه شهدا در جنگ ولایت‌پذیری را تمرین کردند، افزود: امروز نیز باید بدون چون و چرا از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطاعت کنیم.

یکتا با تاکید بر اینکه شهدا وسط معبر چانه نزدند، گفت: زمانی که حضرت روح‌الله (ره) بر موضوعی امر می‌کردند شهدا نیز با جان و دل در عرصه حضور یافته و به فرمان ولی خود عمل می‌کردند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) در پایان با اشاره به گذشت سال‌های با شکوه از دوران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز 30 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و با همه تلاش‌های دشمنان می‌بینیم که سیاهی به ذغال مانده است. 

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول