اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بنیاد شهید مازندران:

5 هزار گلزار شهدا در مازندران هنوز ساماندهی نشده است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: منتطر بودجه سال جاری هستیم تا در ساماندهی گلزار شهدا در سال جاری اقدام کنیم.

5 هزار گلزار شهدا در مازندران هنوز ساماندهی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباسعلی رضایی بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی گلزار شهدا که در استانداری مازندران تشکیل شد با بیان اینکه اهداف امسال ما در بحث ساماندهی مزار شهدا اجرای تعهدات است، اظهار داشت: نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی گلزار شهدا هستیم.

وی ادامه داد: از 10 هزار و 250 مزار شهید در مازندران تاکنون 3 هزار و 570 مزار شهدا در استان ساماندهی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 34 درصد مزارهای شهدای انقلاب در مازندران ساماندهی شده است، تصریح کرد: ساماندهی یک هزار و 602 مزار شهدا در دست اقدام است که بیش از 44 درصد مزارهای شهدا را شامل می‌شود.

رضایی به برنامه تدوین شده پنج ساله برای ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: 5 هزار و 78 مزار شهدای مازندران هنوز ساماندهی نشده است.

*دستگاه‌های فعال در ساماندهی گلزار شهدا معرفی شدند

 

دبیر کارگروه ساماندهی گلزار شهدای مازندران مشارکت دستگاه‌های اجرایی را در سال گذشته مطلوب دانست و اظهار داشت: اداره کل دفتر روستایی استانداری مازندران، شرکت گاز، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی از دستگاه‌های اجرایی بودند که در سال گذشته نسبت به تعهدات خود در ساماندهی گلزار شهدا اقدام جدی داشتند.

وی اضافه کرد: طراحی و نظارت بر اجرای ساماندهی گلزار شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و دستگاه‌های اجرایی مجری هستند.

رضایی با بیان اینکه منتطر بودجه سال جاری هستیم تا در ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنیم، بیان داشت: سال گذشته بیش از دو میلیارد و 600 میلیون تومان از طریق اعتبارات تملک دارایی به ساماندهی گلزار شهدا اختصاص یافت که حدود 400 میلیون تومان نیز از طریق دستگاه‌های اجرایی مشارکت شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول