اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن مدیریت سبز ایران اعلام کرد

افزایش بهای تمام شده کالاها با بی‌توجهی به محیط زیست

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن مدیریت سبز ایران گفت: بنگاه‌های اقتصادی به مسائل زیست‌محیطی توجه نمی‌کنند و بهای کالاهای تولید شده را افزایش می‌دهند.

افزایش بهای تمام شده کالاها با بی‌توجهی به محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید سرایداریان در نشست مشترک کمیسیون انرژی، نفت و محیط زیست اتاق ایران با فعالان حوزه انرژی استان اصفهان اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی بدون احترام گذاشتن به محیط زیست ماندگار نیستند.

وی در ادامه افزود: بنگاه‌های اقتصادی که تنها به مسائل اقتصادی توجه می‌کنند بدون در نظر گرفتن چالش‌های زیست‌محیطی، دچار مشکل می‌شوند.

رئیس انجمن مدیریت سبز ایران در مورد اهداف کمیته محیط زیست و بازیافت گفت: در این کمیته تلاش بر این است که راهکارهای عملیاتی ایجاد شود که بنگاه‌های اقتصادی بتوانند دو چرخه اقتصاد و محیط زیست را با هم‌دیگر سازگار کنند.

وی یادآور شد: بنگاه‌های اقتصادی که به مسائل محیط زیست توجهی نمی‌کنند سبب افزایش بهای کالاهای تمام شده می‌شوند.

سرایداریان ادامه داد: در این کمیته نگاه‌ها به گونه‌ای است که رویکردی برای سازمان‌ها ایجاد شود که علاوه بر چرخش اقتصادی با محیط زیست نیز پیش روند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد معیارهای محیط سبز تصریح کرد: این کمیته تلاش کرده که سبب تغییر رویکرد معیارهای محیط سبز شود و محصولی ایجاد کند که با محیط زیست سازگار باشد و بتواند در فضای رقابتی موفق عمل کرده و بهای تمام شده آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

رئیس انجمن مدیریت سبز ایران اضافه کرد: امروزه تولید در سازمان‌ها فعالیت ویژه‌ای نیست و اگر سازمانی بتواند محصولی را که عمرش به اتمام رسیده را نابود کند فعالیت خوبی انجام داده است.

وی در مورد محصول سبز افزود: در فضای رویکرد محصول سبز به دنبال این هستیم که محصول، تولید، زنجیره تامین و بحث عرضه کنترل شود تا ضایعات به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول