اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ تاکید کرد

پیگیری مصوبات سفرهای استانی در حوزه پزشکی قانونی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به پیگیری اجرایی‌شدن مصوبات پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی در سفرهای استانی رئیس‌جمهور تاکید کرد.

پیگیری مصوبات سفرهای استانی در حوزه پزشکی قانونی

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب در واکنش به اینکه مصوبه احداث سالن تشریح جسد برای میاندوآب هنوز اجرایی نشده است، اظهار داشت: مصوبات باید دغدغه دولت بوده و در راستای عمل‌کردن تعهدات گام برداشته شود و مجلس نیز بر اجرای مصوبات نظارت داشته باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای نظارت بر عملکرد مسئولان استفاده خواهند کرد، به طوری که اجرای مصوبات هیئت دولت در سفرهای استانی هم یکی از وظایف نظارتی مجلس را شامل می‌شود که با همه توان در این راستا گام برداشته می‌شود.

نماینده مردم تکاب در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات این سازمان در آذربایجان‌غربی و به دنبال تکریم ارباب رجوع در آن چه رویکردی خواهند داشت، گفت: مسائل و چالش‌های پیش روی اداره‌های مختلف به‌ویژه این سازمان را بعد از مشورت با شخص اول این اداره‌ها در دستگاه‌های دیگر و در سطوح بالا مانند وزارتخانه مطرح خواهیم کرد و حتی در صورت نیاز به صحن علنی مجلس خواهیم کشاند و برای رفع موانع و معضل‌ها حمایت سایر نمایندگان را جلب خواهیم کرد.

بیگی افزود: با تمام توان و با استفاده از همه اختیارات قانونی، وجدانی و اخلاقی برای هموارکردن مسیر خدمت‌رسانی مدیران تلاش خواهد شد تا تبعات و آثار منفی مشکلات سازمان گریبانگیر مردم نشود و همچنین این مشکلات از طریق رسانه‌ها اعلام می‌‌شود.

وی دیدار با پرسنل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی را یکی از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و بیان داشت: از زمان آغاز به کار مجلس نهم از همه اداره‌ها، کارخانه‌ها و حتی مزارع و مراکز صنعتی برای بررسی مشکلات از نزدیک بازدید شده است، براین‌اساس به طور حضوری برای تقدیر از کارشناسان و عوامل این سازمان نیز اقدام خواهد شد.

بیگی در واکنش به این موضوع مبنی بر اینکه یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مدیریت و کارشناسان این سازمان بازدید مقامات ارشد استان از مجموعه پزشکی قانونی است، ولی تاکنون این خواسته مغفول مانده است، گفت: به مسئولان هشدار داده می‌شود اگر به مردم بی‌توجه باشند و برای رفع مشکلات و موانع خدمت‌رسانی در دستگاه‌ها تلاش نکنند، نمایندگان مجلس سکوت نخواهند کرد پس باید مسئولان این تذکر را از ما بشوند تا شاهد نارضایتی‌ها و کاستی‌ها نباشیم.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس در پاسخ به این سوال که دولت قانون مصوب مجلس در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان پزشکی قانونی را  اجرا نکرده است، اظهار داشت: وظیفه مجلس در این مورد تصویب و نظارت بر اجرای قوانین است پس اجرای قوانین پیگیری خواهد شد و در صورت اجرایی‌نشدن نمایندگان مجلس موظف به پاسخگویی هستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول