اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 15 درصدی اﻋﺘﺒﺎرات ﭘﮋوھﺶ‌ھﺎی ﻋﻠﻤﯽ داﻧﺸﮕﺎه‌ھﺎی ﻋﻠﻮم پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اﻋﺘﺒﺎرات اﺧﺘﺼﺎص ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﭘﮋوھﺶ‌ھﺎی ﻋﻠﻤﯽ داﻧﺸﮕﺎه‌ھﺎی ﻋﻠﻮم پزشکی کشور در سال جاری در ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ 10 ﺗﺎ 15 درﺻﺪ اﻓﺰاﯾﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ.

افزایش 15 درصدی اﻋﺘﺒﺎرات ﭘﮋوھﺶ‌ھﺎی ﻋﻠﻤﯽ داﻧﺸﮕﺎه‌ھﺎی ﻋﻠﻮم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا ایمانی عصر یکشنبه در نشست شورای معاونین این دانشگاه اظهار داشت: پژوهش نباید تنها مختص مراکز آموزشی باشد، بلکه پیگیری و توجه به این مهم باید در اولویت مراکز علمی و تولیدی، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اداره امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده به دانشگاه‌ها در سال ‌جاری گفت: اﻋﺘﺒﺎرات اﺧﺘﺼﺎص ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﭘﮋوھﺶ‌ھﺎی ﻋﻠﻤﯽ داﻧﺸﮕﺎه‌ھﺎی ﻋﻠﻮم پزشکی کشور در سال جاری در ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ 10 ﺗﺎ 15 درﺻﺪ اﻓﺰاﯾﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ.

ایمانی بر ضرورت ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه تأکید کرد و گفت: افزایش دسترسی به منابع کتابخانه‌ای با تجهیز کتابخانه دانشگاه به سیستم‌های کامپیوتری از دیگر اقدامات دانشگاه به‌ منظور ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری کمیت و کیفیت طرح‌های تحقیقاتی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تعداد قابل توجهی از این طرح‌ها در مجامع مختلف علمی و تحقیقاتی حائز رتبه برتر شده‌اند.

وی با اشاره به برکات ارزنده پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش سلامت استان از آرزوهای دیرین جوانان و طالبان علم در استان چهارمحال و بختیاری بود که به برکت انقلاب اسلامی و با راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی در استان محقق شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول