اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آبفای فارس صورت گرفت

حفر 29 چاه آب شرب در سطح فارس

خبرگزاری فارس: شرکت آبفای فارس به منظور تهیه و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان این استان اقدام به حفر 29 چاه آب شرب در شهرهای مختلف کرده است.

حفر 29 چاه آب شرب در سطح فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این شرکت در سال گذشته به منظور تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و توزیع در میان مشترکان خود در شهرهای این استان اقدام به حفر 29 چاه در شهرهایی که با کمبود آب شرب مواجه بودند، کرده است.

این شرکت تاکنون 19 حلقه از این چاه‌ها را با تجهیز و برق‌رسانی در مدار بهره‌برداری قرار داده که با بهره‌برداری از این چاه‌ها 409 لیتر در ثانیه آب به ظرفیت موجود اضافه شده است.

شرکت آبفای فارس به منظور ذخیره‌سازی آب استحصال شده از منابع آبی موجود اقدام به احداث 15 مخزن ذخیره، با ظرفیت در مجموع 43 هزار متر مکعب در شهرهای این استان کرده که با پایان یافتن عملیات اجرایی و در مدار بهره‌برداری قرار گرفتن 9 مخزن آب در سال گذشته 22 هزار و 500 متر مکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب در شهرهای این استان اضافه شده است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول