اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران:

2 قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر صنعتی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران گفت: دو قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر صنعتی در شرق تهران دستگیر شدند.

2 قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر صنعتی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی انتظامی شرق تهران، محمد چناری از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش یک کارگاه صنعتی در شهرستان ورامین اقدام به بسته‌بندی مواد مخدر می‌کردند با بیش از 20 کیلوگرم مواد پیش‌ساز شیشه خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران اظهار داشت: در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و مبارزه قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران این یگان موفق به شناسایی مرکز بسته‌بندی مواد مخدر صنعتی شدند.

وی در بیان جزئیات این خبر افزود: ماموران با استفاده از کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی پس از اطمینان از صحت موضوع، با همکاری مرکز عملیات ویژه ناجا طی یک عملیات غافلگیرانه توانستند دو قاچاقچی مواد مخدر صنعتی به نامان «سعید ‌ـ ب و حسام‌ ـ س» را در شهرستان ورامین دستگیر کنند.

این مقام آگاه انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کارگاه مذکور 20 کیلو و 300 گرم خمیر خیس شیشه و ده‌ها لیتر مواد پیش‌ساز شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران در خاتمه با اشاره به پلمب مکان مذکور، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح محلات، از طریق تلفن 110 و یا سامانه 128 ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول