اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی نماز خبر داد

ثبت‌نام بیش از 50 هزار نفر برای عضویت در طرح یاران نماز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز از تکمیل بیش از 50 هزار فرم عضویت یاران نماز در ایام اعتکاف خبر داد.

ثبت‌نام بیش از 50 هزار نفر برای عضویت در طرح یاران نماز

حجت‌الاسلام صادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نماز از جمله فرایض دینی است که همگان باید نسبت به این امر دغدغه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) اقامه نماز را اولویت نخست رسالت خود قرار داده بود زیرا توجه به نماز، عبادت و پرستش زمینه‌ساز ظهور است.

رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به اعزام مبلغ نماز در ایام اعتکاف اظهار کرد: 60 نفر مبلغ نماز در 25 استان کشور در قالب 380 مسجد در ایام اعتکاف فعالیت کردند که از این تعداد 250 مسجد به خواهران اختصاص پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: 100 هزار نفر معتکف زیر پوشش این برنامه قرار گرفتند و از برنامه‌های مبلغان در زمینه ترویج معارف نماز استفاده کردند.

کفیل عنوان داشت: مبلغان اعزامی در طول فعالیت خود، فرم ثبت‌نام یاران نماز را توزیع کرده تا افراد در صورت تمایل آن را تکمیل کنند و پس از شرکت در دوره‌های آموزشی تکمیلی به تبلیغ نماز بپردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار نفر فرم عضویت یاران نماز را تکمیل کردند گفت: محور تبلیغی مبلغان ترویج معارف نماز بوده تا جریان مردمی نماز شکل بگیرد.

رئیس مرکز تخصصی نماز ادامه داد: اطلاعاتی در زمینه ارتباط با مبلغان در این فرم‌ها دریافت می‌شود تا در گام‌های دیگر آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان در جلسات تبلیغی خود معتکفان را به اقامه نماز دعوت کرده تا زمینه انس به نماز در جامعه ایجاد شود و هر فرد نسبت به اقامه نماز در جامعه دغدغه داشته باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول