اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گلستان:

مرزهای عمومی گلستان از مرزهای امن کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: مرزهای عمومی استان گلستان از مرزهای امن کشور محسوب می‎شود.

مرزهای عمومی گلستان از مرزهای امن کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ولی‎الله رضایی‎نژاد عصر سه‌شنبه در ستاد مرزبانی استان در خصوص مسائل مرزی و عملکرد مرزبانی گلستان اظهار داشت: حفاظت از مرزها از جمله موضوعاتی است که در جغرافیای سیاسی هر کشوری از جایگاه و اهمیت برجسته‎ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه مرزها به عنوان ابزار و پایه قلمرو حکومت یک دولت به شمار می‎آیند اذعان کرد: هیچ دولتی بدون داشتن مرزهای مشخص نمی‎تواند در زمینه‎های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و قضایی فعالیت کند.

فرمانده مرزبانی گلستان همدلی اعضای شورای برنامه‎ریزی، استاندار گلستان، مسئولان و نهادها را در رسیدن به موفقیت‎ها مهم خواند و بیان کرد: 176 جلسه و نشست مشترک با ترکمنستان با یک هزار و 307 ساعت‎ کاری سبب شده تا 34.5 درصد به کنترل مرزها اشرافیت داشته باشیم.

رضایی‎نژاد اضافه کرد: با برگزاری 435 کلاس آموزشی، کنترل مراقبت مرزی، اجرای طرح‎های عملیاتی، برگزاری جلسات هم‎اندیشی با مرزنشینان، اجرای همایش ملی توسعه کیفیت مرز با رویکرد مرزنشینان توانسته‎ایم به موفقیت‎های خوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مرزبانی خدمت به عمل را سند اشتغال می‎داند یادآور شد: ماموریت مرزبانی این است که با اجرایی کردن منشور اخلاقی در مرزها با رویکرد ایمان، انضباط، آگاهی و اقتدار، با اتکال به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تا جان در بدن دارد از ارزش‎های اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول