اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خبر داد

ارتقای توان تخصصی روابط عمومی‌های‌ فرمانداری‌های هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان گفت: دوره آموزشی گزارش‌نویسی و خبرنویسی در روابط عمومی ویژه مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و معاونت‌های تابعه آغاز شد.

ارتقای توان تخصصی روابط عمومی‌های‌ فرمانداری‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان ، میلاد امیری‌نژاد اظهار داشت: دوره آموزشی اصول گزارش‌نویسی و خبرنویسی در روابط عمومی از صبح امروز در مرکز آموزش و پژوهش استانداری آغاز شده و تا 25 خردادماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: در مجموع شرکت‌ کنندگان در طول 32 ساعت زیر نظر اساتید آشنا به امر و برجسته در بخش روابط عمومی به فراگیری سرفصل‌های خبرنویسی و گزارش‌نویسی می‌پردازند.

مشاور استاندار هرمزگان ادامه داد: تعاریف و اصطلاحات کاربرد گزارش، انواع گزارش از دیدگاه کاربرد، انواع گزارش از نظر محتوا، شکل‌های مختلف گزارش، ارکان گزارش و مراحل تنظیم گزارش، ‌اصول خبرنویسی، مراحل تنظیم خبر، ‌انواع خبر از نظر محتوا، ‌ارکان خبر و ارزش‌های خبری از جمله مطالبی است که در این دوره آموزشی ارائه می‌شود.

وی هدف از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی را، ارتقای سطح آگاهی کارشناسان روابط عمومی در عرصه خبر و گزارش‌نویسی بیان کرد و افزود: انتظار می‌رود بعد از طی این دوره کیفیت اخبار منتشره از سوی روابط عمومی استانداری‌ها افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین ‌الملل استانداری هرمزگان گفت: در پایان دوره آزمون گرفته خواهد شد و برای قبول شدگان گواهینامه پایان دوره آموزشی توسط مرکز آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان صادر می‌شود.

امیری‌نژاد در پایان از برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه مسئولان و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول