اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

اجرای 2 طرح بزرگ برای فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: دو طرح بزرگ برای فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی و دامی شهرستان قلعه‌گنج در حال ایجاد است که باید برنامه‌ریزی دقیقی روی آنها صورت گیرد.

اجرای 2 طرح بزرگ برای فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: در طرح توسعه و تحول اولویت با فارغ‌التحصیلان کشاورزی است و طبق دستورالعمل این طرح باید جلو رفت تا انحرافی ایجاد نشود.

وی افزود: دو طرح بزرگ برای فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی و دامی در حال ایجاد است که باید برنامه‌ریزی دقیقی روی آنها صورت گیرد.

مرادی تصریح کرد: باید با شناسایی و ثبت فارغ‌التحصیلان کشاورزی قلعه‌گنج یک بانک اطلاعاتی کامل ایجاد کنیم و به طور عملی وارد این عرصه شویم و آمار اشتغال را به طور شفاف بیان کنیم.

مرادی عنوان کرد: هر نهادی که در این طرح مرجع است، باید آمار اشتغال را تا زمان بهره‌برداری از طرح اعلام نکند و صرف اخذ استعلام و ثبت‌نام اولیه ارائه آمار نباشد.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: بحث ضمانت تسهیلات باید یک روال مشخص و منطقه‌ای داشته باشد و وقت و هزینه‌ کشاورزان پرتلاش منطقه را با یافتن ضامن هدر ندهیم.

مرادی بیان داشت: باید هر چه سریع‌تر پرونده‌های طرح‌های توسعه به این جلسه آورده شود، زیرا این تأخیر به نفع کشاورز و مردم نیست.

وی اذعان داشت: باید از جلسه آینده پرونده‌های طرح توسعه در همین ستاد مورد بررسی قرار گیرند و به بانک عامل فقط برای پرداخت ارجاع داده شوند.

مرادی خاطر نشان کرد: در جلسه آینده باید مدیران شرکت تعاونی‌های شهرستان حضور داشته باشند و نظرات و آرای آنها نیز در این طرح دیده شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول