اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت کم‌آبی

استخرهای پرورش ماهی در پلدختر خشک شدند

خبرگزاری فارس: با وجود تعطیلی مزرعه‌های پرورش ماهی در پلدختر به دلیل کمبود آب، دولت کار ساخت یک مزرعه بزرگ را در این منطقه شروع کرده است.

استخرهای پرورش ماهی در پلدختر خشک شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پلدختر، کلیه استخرهای ماهی در پلدختر که کار تولید ماهی سردآبی را به عهده داشتند همگی بر اثر خشک‌سالی و کمبود آب تعطیل شدند.

رئیس منابع آب پلدختر صبح امروز در جلسه ستاد خشک‌سالی لرستان با بیان اینکه خشک‌سالی چند سال گذشته باعث افت شدید آب چشمه‌های تامین کننده این استخرها شده، گفت: 12 مزرعه پرورش ماهی سردآبی حوزه شهرستان، به علت کاهش شدید منبع آبی تعطیل شده است.

رضا میرزایی اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید منابع آب در فصل تابستان امکان بهره‌برداری از مزارع پرورش ماهی شهرستان پلدختر در امسال وجود ندارد.

با این وجود چند سالی است، دولت با صرف هزینه‌های هنگفت کار ساخت یک مزرعه 200 تنی را در پلدختر آغاز کرده است که با کمبود شدید آب ادامه ساخت این مزرعه منطقی نیست، هر چند گفته می‌شود این پروژه هم بدون مطالعه و کارهای اولیه آغاز شده است و مسئولان امر فکر آب آن نبوده‌اند.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول