اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان دامغان:

بانوان ایرانی نیازمند دریافت الگو هستند/ نمونه‏های غربی حذف شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان تأکید کرد: بانوان ایرانی در برهه کنونی نیازمند دریافت الگو هستند و نمونه‏های غربی باید از جامعه حذف شود.

بانوان ایرانی نیازمند دریافت الگو هستند/ نمونه‏های غربی حذف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، خدیجه راشدی ظهر امروز در جلسه شورای بسیج جامعه زنان سپاه که با حضور فرمانده سپاه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج بانوان به عنوان نخستین و گسترده‏ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب اسلامی و جایگاه امن حضور مؤثر و سازمان ‏یافته زنان کشور در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح است.

وی افزود: بسیج بانوان از بدو تشکیل تاکنون، همواره از جایگاه و نقش پرچم‏داری حرکت‏های دینی، ملی و انقلابی زنان برخوردار بوده و با بهره‏گیری از آموزه‏های اسلام ناب محمدی(ص)، پیروی از ولایت مطلقه فقیه و مواضع اصولی و منطقی ایفای وظیفه می‏کند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان با بیان هدف شورای قشر بسیج زنان عنوان کرد: کمک به تحقق آرمان‏ها و اهداف انقلاب اسلامی، پیاده‌سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه زنان، تحقق نقش پرچم‏داری حرکت‌های دینی، ملی و جنبش زنان در حفظ و دفاع همه‏جانبه از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهم‏ترین اهداف این شوراست.

راشدی از دیگر اهداف شورای قشر بسیج جامعه زنان را ترویج تفکر بسیجی بین زنان جامعه به ویژه دختران جوان، تشکیل و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی به منظور بهره‏گیری از استعدادها و توانمندی‏های نخبگان و فرهیختگان و حضور مؤثر، دائمی و سازمان‏ یافته زنان بسیجی در عرصه‏های مورد نیاز عنوان کرد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان افزود: نهادینه‏سازی نقش بسیج جامعه زنان در اعتلای نظام، تعالی جامعه و ترویج تفکر دینی و انقلابی، تعامل با زنان اندیشمند با هدف ایجاد هم‏گرایی و هم‏فکری با زنان شهرستان در تحقق نقش پرچم‏داری حرکت‏های دینی و بصیرت‏افزایی زنان بسیجی در عرصه‏های فرهنگی و اجتماعی و هنری، علمی و ورزشی در سطح شهرستان از دیگر اهداف این شوراست.

وی با بیان اینکه زنان در جغرافیای جمعیتی حضوری تأثیرگذار و محوری دارند، گفت: شورای قشر زنان متشکل از رئیس، دبیر، اعضای کمیته و کارگروه‏های تخصصی است که وظایفشان، جاری کردن رهنمودهای ولایت در جامعه زنان و تنظیم و تقسیم راهکارها و راهبردها براساس رهنمودهای ولی‌امر مسلمین است.

در ادامه، جلسه توجیهی برنامه‏های نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این نشست یک روزه که مسئولان قسمت‏های مختلف نمایندگی ولی‏فقیه در حوزه‏ها و کانون‏ها و مسئولان نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضور داشتند، برنامه‏های سال 91 حوزه نمایندگی ولی‏فقیه در حوزه و پایگاه‏های مقاومت شاهرود تبیین و تشریح شد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول